Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: ادارات باید با یک سوم ظرفیت و حتی کمتر تا ۲۰ فروردین به فعالیت بپردازند و با تشخیص مدیر اداره تعداد نیروها باید به حداقل برسد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که شامگاه (جمعه-۱۵ فرودین) در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبات این جلسه از فردا شنبه صنوفی که مایحتاج ضروری مردم، مانند فرآورده‌های لبنی، اقلام بهداشتی و دارو را تامین می کنند مانند روزهای گذشته باز هستند و دیگر مشاغل تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ادارات باید با یک سوم ظرفیت و حتی کمتر تا این تاریخ به فعالیت بپردازند و با تشخیص مدیر اداره تعداد نیروها باید به حداقل برسد.

وی افزود: مدارس نیز تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و در این جلسه پیشنهاد شد که دانشگاه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت در استان اصفهان تعطیل باشند و دانشجویان بدون آنکه در سوابق تحصیلی آنان قید شود مجاز به حذف ترم خود باشند که البته این پیشنهادها باید به ستاد ملی مبارزه با کرونا فرستاده شود تا نظر نهایی را این ستاد بدهد.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: ادامه تعطیلی مدارس هم بعد از تاریخ ۲۰ فروردین تصمیم گیری می شود و این احتمال که تا ۱۵ اردیبهشت مدارس هم تعطیل باشند وجود دارد، اما در این مدت باید دروس در فضای مجازی و سامانه یکپارچه "شاد" به دانش آموزان ارائه شود.

غلامی تصریح کرد: اگر قرار به بازگشایی مدارس شد پیشنهاد استان اصفهان این است که این بازگشایی مرحله‌ای انجام شود به این معنا که از مناطقی که کمترین بیماری و کمترین جمعیت دانش آموزی را داشته ایم این بازگشایی آغاز شود. بنابراین به احتمال زیاد بازگشایی مدارس با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ابتدا از روستاها آغاز می شود و سپس به شهرهای کوچک و مراکز استان‌ها خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه، آموزش و پرورش متعهد شد به اندازه نیازِ تمام دانش آموزان ماسک و اقلام بهداشتی را ذخیره کند. تمام این پیشنهادها به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ارائه شده و به احتمال قوی ستاد ملی تا یکشنبه ۱۷ فروردین تصمیم گیری خواهد کرد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی سیاسی کروناویروس تا ۲۰ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم