Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:35:06 GMT

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به افراد نیازمند در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۱۳۷

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به افراد نیازمند در لرستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرشید دریکوند امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای بحران ویروس کرونا در سطح استان حوزه داوطلبان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانست خدمات بسیار خوبی را در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توزیع بیش از 13 هزار ماسک به همراه بیش از 9 هزار ژل ضدعفونی به  لوازم بهداشتی نظیر مایع دستشویی، ظرفشویی و ضدعفونی تنها بخشی از خدمات حوزه داوطلبان به افراد نیازمند بود ضمن این که در قالب طرح نیابت از افراد سالخورده نیز سرکشی شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان بیان داشت: اعضای داوطلبان علاوه بر کمک های معیشتی با همت و تلاش شبانه روزی خود بسیاری از معابر و خیابان های شهر های استان را نیز ضدعفونی و گندزدایی کردند و در سطح روستاها نیز با همکاری خانه های هلال اقدامات خوبی در بحث مقابله با کرونا صورت گرفت.

دریکوند، ضد عفونی 154 مسجد، 4 زندان، 2 سرای سالمندان را بخش‌هایی از مبارزه اعضای داوطلب در بحث مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات حوزه داوطلبان مشارکت در طرح پایش سلامت و غربالگری و طب سنجی مسافران در 25 ایستگاه هم پا با اعضای امداد و نجات و جوانان بود که در این بخش نیز توانستند خدمات خوبی را ارائه دهند

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تمهیداتی اندیشیده شد که 31 پزشک داوطلب ما به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز بیماران باشند که در این راستا به بیش ده هزار نفر خدمات ارائه شد.

مدریکوند افزود: تا پایان بحران کرونا در سطح استان جهت حفظ سلامت مردم فعالیت های خود را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد که در این راستا کارگاه های تولید ماسک در شهرستان‌ها ایجاد شده است تا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی اظهار کرد:هموطنان می توانند از طریق کد دستوری *112# نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان هلال احمر سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تامین برخی اقلام ضروری امدادی مانند چادر و موکت انجام شده است و این اقلام در سراسر استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حسین درخشان، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست معاونان و جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان با استاندار سمنان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین اعتیاد، دوره‌های آموزشی برای بیش از ۲۰۰ نفر از امدادگران از سراسر کشور در ابتدای سال‌جاری برگزار شد.

وی افزود: تأمین برخی اقلام ضروری امدادی مانند چادر و موکت انجام شده است و این اقلام در سراسر استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری تاکنون تمام شعب هلال احمر شهرستان‌ها بالغ بر دو بار بازدید و طی نشست با فرمانداران مسائل و مشکلات احصا شده است.

درخشان تصریح کرد: در طی ایام تعطیلات نوروزی سال‌جاری در راستای خدمت رسانی به مسافران و زائران و همچنین مردم استان سمنان، تمام امکانات این مجموعه بسیج شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، نهادینه‌سازی فرهنگ خود امدادی، برگزاری کنگره شهدای امدادگر، نشست و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی، دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح از جمله اقدامات پیش روی این مجموعه در سال‌جاری است.

درخشان اظهار کرد: تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این مجموعه، هزینه کرد مسئولیت اجتماعی مجموعه‌های تولیدی در استان و به ویژه هلال احمر و مباحث مرتبط با مولدسازی دارایی‌ها از جمله درخواست‌های ما در مجموعه هلال احمر است.

کد خبر 747867

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان