Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: ادارات باید با یک سوم ظرفیت و حتی کمتر تا ۲۰ فروردین به فعالیت بپردازند و با تشخیص مدیر اداره تعداد نیرو‌ها باید به حداقل برسد.

حجت الله غلامی در گفتگو با ایسنا در خصوص بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که شامگاه (جمعه-۱۵ فرودین) در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبات این جلسه از فردا شنبه صنوفی که مایحتاج ضروری مردم، مانند فرآورده‌های لبنی، اقلام بهداشتی و دارو را تامین می‌کنند مانند روز‌های گذشته باز هستند و دیگر مشاغل تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ادارات باید با یک سوم ظرفیت و حتی کمتر تا این تاریخ به فعالیت بپردازند و با تشخیص مدیر اداره تعداد نیرو‌ها باید به حداقل برسد.

وی افزود: مدارس نیز تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و در این جلسه پیشنهاد شد که دانشگاه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت در استان اصفهان تعطیل باشند و دانشجویان بدون آنکه در سوابق تحصیلی آنان قید شود مجاز به حذف ترم خود باشند که البته این پیشنهاد‌ها باید به ستاد ملی مبارزه با کرونا فرستاده شود تا نظر نهایی را این ستاد بدهد.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: ادامه تعطیلی مدارس هم بعد از تاریخ ۲۰ فروردین تصمیم گیری می‌شود و این احتمال که تا ۱۵ اردیبهشت مدارس هم تعطیل باشند وجود دارد، اما در این مدت باید دروس در فضای مجازی و سامانه یکپارچه "شاد" به دانش آموزان ارائه شود.

غلامی تصریح کرد: اگر قرار به بازگشایی مدارس شد پیشنهاد استان اصفهان این است که این بازگشایی مرحله‌ای انجام شود به این معنا که از مناطقی که کمترین بیماری و کمترین جمعیت دانش آموزی را داشته ایم این بازگشایی آغاز شود؛ بنابراین به احتمال زیاد بازگشایی مدارس با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ابتدا از روستا‌ها آغاز می‌شود و سپس به شهر‌های کوچک و مراکز استان‌ها خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه، آموزش و پرورش متعهد شد به اندازه نیازِ تمام دانش آموزان ماسک و اقلام بهداشتی را ذخیره کند. تمام این پیشنهاد‌ها به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ارائه شده و به احتمال قوی ستاد ملی تا یکشنبه ۱۷ فروردین تصمیم گیری خواهد کرد. لینک کوتاه: asriran.com/0031lg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اصفهان کرونا تا ۲۰ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ چگونه انجام می‌شود؟ + جزییات
  • نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳