Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یاشار مطلب زاده مربی تیم ملی فوتسال دانش آموزان در خصوص حال و هوای خود و خانواده اش با شروع سال ۹۹ و اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد توضیحاتی را بیان کرد.

گفت و گوی نوروزی باشگاه خبرنگاران جوان با یاشار مطلب زاده

معرفی خودتان؟

یاشار مطلب زاده هستم مربی تیم ملی فوتسال دانش آموزان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۸ می‌دهید و بهترین و غم انگیزترین اتفاق سال ۹۸ برای شما چه بود؟

۲۰. چون در سالی که تیم ملی فوتسال زیر ۲۰‌سال و تیم مس سونگون با امکانات بسیار زیاد و بازیکنان سرشناس نتوانستند عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی را به دست آورند، ما توانستیم با تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال (دانش آموزی) قهرمان شویم.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید؟

این است که از رساله دکتری دفاع کنم و همچنین بتوانم مدرس فوتسال afc شوم.

اگر به شما بگویند سال ۹۹ آخرین سال زندگی شما است چه می‌کنید؟

به صورت عادی زندگی را ادامه‌می‌دهم و تمام دارایی‌های خودم را صرف امور خیریه خواهم کرد.

از نقطه شروع خودتان بگوید؟

بعد اینکه دیپلم ریاضی - فیزیک گرفتم ابتدا تو دانشگاه رشته کامپیوتر خواندم. پس از آن دوباره از اول تربیت بدنی خواندم. اگر از همان ابتدا تربیت بدنی خوانده بودم خیلی وقت پیش می‌توانستم مدرک دکترای را گرفته بودم. اگر این اتفاق می‌افتاد می‌توانستم در جام جهانی برای تیم ملی‌فوتسال بازی کنم، اما بازهم لطف خدا شامل حال من شد و از لحاظ ورزشی و از لحاظ تحصیلی به موفقیت‌های زیادی دست یافتم.

به عنوان سرمربی فوتسال دانش‌آموزی تونستم نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا شوم. ۵ سال عضو تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران بودم. در مجارستان قهرمان جهان شدیم و در ایتالیا و اسپانیا دوم و سوم جهان شدیم. چندین سال در لیگ برتر فوتسال بازی کردم.

دکتری مدیریت ورزشی خوندم و دبیر ورزش هستم و در چند دانشگاه تدریس می‌کنم و مدیر گروه رشته تربیت بدنی دانشگاه شمس‌هستم و مدیر آموزشگاه زبان آلمانی کندوی سخن هستم و رییس انجمن فوتسال استان آ شرقی می‌باشم.

در تعطیلات نوروز مطالعه می‌کنید و اگر این کار را انجام بدهید چه کتابی می‌خوانید؟

کتاب‌های پائولو کویلو رو بیشتر می‌خوانم. دوست دارم کتاب نشان از بی نشان‌ها نوشته علی مقدادی اصفهانی را تموم کنم.

بهترین سریال نوروزی؟

سریال پایتخت و سریال خانه به‌دوش.

پیام شما به مردم؟

فرصت‌های لذت از زندگی زیاد هستند و این یک چالش بزرگی برای کمک به یکدیگر است. می‌توانیم با در خانه ماندن زنجیره کرونا را پاره کنیم.

بهترین رسم؟

دید و باردید و دعای تحویل سال.

در تعطیلات نورزی تا به حال جریمه شده اید؟

جریمه نشدم.

نظرت درباره شعار امسال چیست و آیا این شعار عملی می‌شود یا خیر؟

به نظر من شعار سال بسیار ارزشمند است و با حمایت مردم از کالای ایرانی به شرطی که برخی تولید کننده ها از این جریان سو استفاده نکنند می‌توانیم گام بزرگی است برای مستقل شدن و گردش سرمایه در داخل ایران برداریم.

بهترین فصل سال؟

بهار.

عید نوروز؟

فرصتی است برای تحولات روحی، اخلاقی و جسمی یک فرد. فرصت هدف گذاری برای سال جدید و نزدیک شدن به هدف اصلی زندگی.

بهترین اتفاق ورزشی سال ۹۸؟

قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال (دانش آموزی) ایران در مسابقات آسیایی.

نظرتون درباره والیبال چیست؟

زمانی که به مسابقات جهانی دانشجویان اعزام می‌شدیم با باریکنان زیادی از رشته والیبال دوست شدم. جواد محمد نژاد، محمد موسوی و سعید معروف بازیکنانی هستند که در آن سفر‌ها با آن‌ها دوست شدم.

فوتبال؟

بیش از اندازه روی فوتبال سرمایه گذاری شده است. قرارداد‌های نجوبی بعضی از فوتبالیست‌ها می‌تواند اثرات مخربی را روی فوتبال بگذارد. به نظر بنده بیشتر باید روی زیر ساخت‌ها و فوتبال پایه سرمایه گذاری شود و دنبال نتایج خارق العاده و ز‌ود هنگام نباشیم.

بسکتبال؟

بسکتبال ما در حال پیشرفت است، اما نیاز به تبلیغات بیشتری دارد. حتی مدارس یا کانون‌های بسکتبال در استان‌ها تعداشان نسبت به مدارس فوتبال و والیبال کمتر است و بیشتر افرادی که در آمد خوبی دارند بچه‌های خود را به این کلاس‌ها ثبت نام می‌کنند. در لیگ برتر بزرگسالان سرمایه گذاری‌های خوبی انجام می‌گیرد، ولی باز جا برای بهتر شدن این رشته دانشگاهی و جذاب بسیار زیاد هست.

مشکل عمده که در همه رشته‌های ورزشی هست نداشتن تفکر حرفه‌ای بازیکنان است که ساعات خواب، تغذیه و زمان تمرین را رعایت نمی‌کنند.

بهترین سین هفت سین، قشنگ‌ترین رسم نوروز، خوشمزه‌ترین تنقلات نوروز؟

سنی که هر سال بیشتر می‌شود. سیاحت و سفر. سیر و سلوک معنوی.

چه حسی به سال موش دارید؟

حس خوبی دارم. چون همان حسی را که به کائنات می‌دهیم دریافت می‌کنیم.

بدترین خاطره شما از سال ۹۸؟

ویروس کرونا و فوت بسیاری از هموطنان.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نوروز 99 ویروس کرونا تیم ملی فوتسال دانش سال دانش سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش زرین شهر گفت: در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های طراحی دوخت، عکاسی، گرافیک، کامپیوتر و انیمیشن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
حمید بیگی با تاکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه به سمت مهارت‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش، افزود: بیش از ۵۱ درصد دانش آموزان زرین شهری با هدایت تحصیلی در رشته‌های هنرستان و کاردانش در حال تحصیل هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد