Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الله غلامی در حاشیه بیست و یکمین جلسه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استانداری اظهار داشت: طرح چهار مرحله‌ای پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی برای مهار و از بین بردن بیماری کرونا در استان ارائه شده است.

وی یادآور شد: این طرح از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای وضعیت استان تهیه و ارائه شده و مقرر شده است تا پس از بررسی مجدد با رؤسای کمیته‌های مربوطه در جلسه بعدی نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی اظهار امیدواری کرد با این طرح که با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران تدوین شده است، رهیافتی برای ادامه مقابله با این بیماری و بازسازی لطمات ناشی از آن در استان اجرا شود.

 سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت مقابله هم‌اکنون مطلوب است، زیرا تخت خالی و امکان پذیرش بیماران وجود دارد و هیچ مشکلی در زمینه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در مراکز درمانی استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش رسیده در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، مردم استان همراهی و همکاری خوبی در عمل به توصیه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند.

غلامی همچنین گفت: بر اساس تصمیم ستاد، شناسایی بیماران محروم و بی‌بضاعت در دستور کار واحدهای درمانی قرار دارد تا هزینه‌ آنها به صورت کامل توسط علوم پزشکی و نهادهای مربوطه پرداخت شود و هیچ وجهی از آنها دریافت نشود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا افزود: اعمال قانون برای خودروهای زوج و فرد از ۱۴ تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و تردد بین استانی همچنان ممنوع است و خودروهایی با پلاکی غیر از استان اصفهان به مبادی خود بازگردانده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد بین شهری خودروهای دارای پلاک غیربومی نیز در استان اجرا می‌شود و تردد در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و گردشگری استان نیز تا ۲۰ فروردین ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد: اصناف همچنان مطابق دستورالعمل ابلاغ شده باید عمل کنند و تنها صنوف بهداشتی و درمانی، تولید و توزیع‌کنندگان مایحتاج عمومی مردم مجاز به فعالیت هستند و سایر صنوف تا روز بیستم فروردین تعطیل خواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا 13 فروردین کرونا در اصفهان ستاد مقابله با کرونا در اصفهان ممنوعیت تردد سیزدهم فروردین مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خيرين استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان براي آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان كمك كردند

جام جم آنلاین اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت:همزمان با ایام ماه پر خیر و برکت رمضان و طبق سنت همه ساله، خیرین در تمامی شهرهای استان اصفهان با برپایی جشن های گلریزان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را مهیا کردند.

وی افزود: یکی از حسنات و کارهای بسیار با برکت که از اول انقلاب پایه ریزی شده و تا به امروز نور افشانی می کند و برکات زیادی داشته است جشن گلریزان است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان در ادامه پیرامون نحوه شکل گیری این ستاد گفت:موسس و بنیانگذار اين تشکیلات مهم شهید والامقام لاجوردی بوده كه هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کرد که در طول سال این جشن ها برگزار مي‌شود اما بهار آن در ماه مبارک رمضان است و مردم و نیکوکاران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را مهیا می کنند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه در زمینه برگزاری جشن های گلریزان در سال جاری و گذشته عنوان کرد: امسال تمامی شهرهای استان طی ده روز با برگزاری جشن های گلریزان و همچنین هشت شب نیز در سالن اجتماعات زندان مرکزی این سنت حسنه را بجا آوردند که بار ديگر استان اصفهان در اين زمينه با اختلاف بسیار زیاد رتبه اول کشوری را كسب كرده است.

رئیس ستاد ديه استان اصفهان در پایان در خصوص کمک های مردمی در سال گذشته خاطرنشان كرد: در سال ۱۴۰۲ کل تعهد خیرین ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده كه از این تعهدات مبلغ ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن وصول و بحساب ستاد دیه واریز شده است و در سال جاری نیز مبلغ تعهدات ۱۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که تا كنون بیش از ۵۰ درصد آن وصول شده و نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • عوامل خطرزای سرطان در زندگی روزمره
  • عوامل خطرزای سرطان در زندگی روزمره را بشناسید
  • خيرين استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان براي آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان كمك كردند