Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی زاد رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به ابهامات رانندگان و همشهریان عزیز در خصوص نحوه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های برون شهری استان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، رانندگان باید توجه داشته باشند که خودرو‌هایی که از مبادی ذی صلاح دارای مجوز تردد هستند، مشمول اعمال قانون در طرح فاصله گذاری اجتماعی نمی‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خودرو‌های امدادی، خودرو‌های عمومی حامل بار و مسافر، خودرو‌های نظامی و خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی مشمول ممنوعیت تردد نمی‌باشند.

همتی زاد اظهار کرد:صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع می‌باشد، و نحوه شناسایی افراد بومی هر شهر نیز بر اساس کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه می‌باشد.

او بیان کرد: آن دسته از مسافرین و رانندگان غیر بومی که وارد استان شده اند و قصد خروج دارند، هیچ گونه محدودیتی برای خروج از استان برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است و صرفاً می‌بایست از کمربندی‌ها و بدون ورود به شهر‌ها از استان خارج شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، رانندگانی که بدون توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و بدون مجوز در سطح راه‌های برون شهری تردد نمایند، توسط مامورین پلیس راه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و به منظور جلوگیری از سردرگمی سرنشینان، توقیف فیزیکی وسایل نقلیه در شهر محل سکونت مالک وسیله نقلیه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ویروس کرونا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روزهای پیش رو شمال نروید

به گزارش همشهری آنلاین رییس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.
این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.
تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 841058 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال خبر مهم

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها