Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیت سعید به همراه تعدادی از بازیکنان سابق فولاد خوزستان با حضور در منزل ایوب والی از وی عیادت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان در آخرین روزهای سال گذشته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و چند روز قبل در تهران و زیر نظر دکتر کیهانی پای خود را عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز حسن بیت سعید به همراه تعدادی از بازیکنان سابق فولاد و همچنین هواداران این تیم در منزل وی حاضر شدند و از او عیادت کردند. رحیم زهیوی، آرش افشین، حسن بیت سعید، یوسف وکیا، احمد آل نعمه و مهدی زبیدی از جمله مهمانان امروز کاپیتان فولاد بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان ایوب والی فولاد خوزستان لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است اگرچه حال سه نماینده خوزستان خوزستان در لیگ برتر خوب نیست اما حمایت از این تیم‌ها می‌تواند شرایط بهتری را در ادامه لیگ برای نمایندگان خوزستان رقم بزند.

کریم شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کار تیم های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان در لیگ  برتر سخت است و حال سه نماینده استان خوب نیست. البته با آمدن عبدالله ویسی آرامش به فولاد برگشته است و روند خوبی در این تیم مشاهده می‌کنیم. با توجه به تجربیات بالای ویسی این تیم در ادامه نتایج بهتری خواهد گرفت، به شرطی که ویسی و فولاد را تنها نگذاریم و باید هواداران صبوری به خرج بدهند و با تمام وجود از ویسی و فولاد حمایت کنند.

وی درباره استقلال خوزستان نیز گفت: استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول دگرگون شده است و فوتبال با کیفیتی ارائه می‌دهد که جای تقدیر دارد. البته تا پیش از برد این تیم مقابل نفت آبادان، در چند بازی شانس یار استقلال نبود و با بدشانسی در امر نتیجه‌گیری مواجه شده بود. به نظرم در ادامه نیز با درایت پورموسوی این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت و در لیگ باقی خواهد ماند، به شرطی که این تیم و سرمربی آن حمایت شوند.

این مربی فوتبال همچنین در مورد نفت آبادان و آمدن فراز کمالوند، عنوان کرد: ابتدا از سهراب بختیاری زاده به خاطر زحماتش در این تیم تشکر می کنم ولی از سهراب به درستی حمایت نشد. تیم نفت کار سختی برای ماندن در لیگ دارد ولی اگر تیم نفت مثل بازی مقابل سپاهان در ادامه لیگ ظاهر شود، شک نکنید این تیم می تواند در لیگ برتر بماند. به هر حال امیدوارم هر سه نماینده استان خوزستان در ادامه بازی ها با اقتدار ظاهر شوند و از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنند. باید اهالی فوتبال استان و هواداران نیز حمایت لازم را داشته باشند.

او در ادامه نیز درباره آکادمی فولاد خوزستان و حضور سیاوش بختیاری زاده در راس مدیریت این  آکادمی، گفت: سیاوش بختیاری زاده اسطوره و شناسنامه فوتبال خوزستان است و فوتبال خوزستان باید قدردان او باشد. آقای بختیاری زاده از لحاظ اخلاقی، فنی و مدیریتی بهترین گزینه برای آکادمی فولاد بود و اتفاقی که باید ۱۰ سال پیش رقم می‌خورد، مدتی پیش با تاخیر انجام شد. به هر حال حضور این او در آکادمی فولاد یک خبر خوشحال کننده برای اهالی فوتبال استان بود زیرا اسطوره فوتبال خوزستان با کوله باری از تجربه در راس آکادمی قرار گرفته است و از این پس نیز شاهد رونق  آکادمی فولاد در امر سالم‌سازی، بازیکن سازی و خروجی بازیکن خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست