Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:05:43 GMT

اجرای طرح ترافیک تا ۲۰فروردین لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۴۶۹

اجرای طرح ترافیک تا ۲۰فروردین لغو شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره طرح ترافیک در پایتخت اظهارداشت: طرح ترافیک به دلیل بیماری کرونا از فردا تا ۲۰ فروردین لغو و اجرایی نخواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که دولت اعلام کرده به دلیل شرایط ویژه پیش آمده ناشی از کرونا ادارات با یک‌سوم نیروهای آن دایر هستند و برخی از مشاغل نیز تعطیل است بر همین اساس طرح ترافیک نیز از از فردا به مدت یک هفته اجرایی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اینکه طرح ترافیک پس از ۲۰ فروردین مجددا اجرایی می‌شود یا خیر بر اساس شرایط همان زمان متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیماری کرونا ترافیک طرح ترافیک ویروس چینی بیماری کرونا کرونا ویروس طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه