Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار ۴ فیلم کوتاه با موضوع مقابله با کرونا در این نهاد خبر داد.

"شریف اسلامی" گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، هنرمندان حوزه هنری تلاش کردند تا به شیوه‌های مختلف و با تولید آثار هنری تأثیر گذار، به مسئولیت اجتماعی خود در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از ابتدای اسفندماه تلاش کردیم تا از انجام هرگونه فعالیت هنری اجتماع محور خودداری شود و در عوض به سمت تولید محتوا در زمینه‌های مختلف برای فضای مجازی گام برداشتیم.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: در این راستا در حوزه فیلم تاکنون ۴ فیلم کوتاه متناسب با فضای مجازی با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین فداکاری‌های پرسنل درمانی استان تولید و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه پاکبان ضد ویروس نیست به کارگردانی سعید کریمی، اشک‌های یک پدر و خواهش به کارگردانی سید جواد هادی اصل و همچنین انیمیشن آخرین عید دیدنی عناوین فیلم‌های تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این مدت است.

وی تصریح کرد: هم اکنون سه اثر کوتاه دیگر و یک فیلم مستند از کل پروسه مقابله با کرونا در استان در دست تولید است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: علاوه بر این فراخوان تولید فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن با موضوع پیشگیری از کرونا و ایثار و فداکاری پرسنل درمانی استان نیز منتشر شده و از آثار تولید شده در این زمینه حمایت می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، اسلامی با اشاره به مانایی و تأثیرگذاری زبان هنر بیان کرد: ایجاد و تقویت امید و نشاط در جامعه در دوران فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن مردم، یکی از مؤلفه‌های مهم در مقابله با ویروس کروناست که تلاش می‌کنیم با تولید آثار هنری مرتبط، حداقل قدم کوچکی در این راستا برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس حوزه هنري توليد فيلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس حوزه هنری استان گفت: مستند ایل بانو که روایتگر زندگی دختر عشایری استان درباره فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه است به نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه اقوام ایرانی راه یافت. محمد شریف اسلامی افزود: فیلم مستند ایل بانو به تهیه کنندگی مریم حسن زاده و کارگردانی نسیم سهیلی تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و شبکه استانی دنا به نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی راه یافت. وی بیان کرد: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی، به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود. رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش اصلی، تجربی و جنبی برگزار می‌شود و هدف آن نمایش زیست‌بوم، فرهنگ، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و گردشگری اقوام ایرانی و معرفی استعداد‌های کشف‌شده به زبان هنر سینما است. اسلامی همچنین از درخشش عکاس کهگیلویه وبویراحمدی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست خبر داد و افزود:جایزه ویژه هیات داوران در این جشنواره به نرگس واحدی پور اهدا شد. نرگس واحدی پور، از دانش آموختگان باشگاه رشد حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد است. آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که در این جشنواره یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. نخستین جشنواره ملی دانش بومی محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست و حوزه هنری چهارمحال بختیاری با هدف احیای دانش بومی محیط زیست از ۲۷تا۲۹فرودین در شهر کرد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره ملی
  • کهگیلویه و بویراحمد رقم قابل توجهی از صادرات سالانه نفت را دارد
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید