Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی راه اندازی شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کردند با بهره گیری از ظرفیت  بخش خصوصی، علاوه بر بستر سازی لازم برای تولید ماسک، گان و  مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ohop.ir
  را فراهم آوردند.   "عیسی منصوری " افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره ‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس،   از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده ها می رسد.    وی افزود:  بدیهی است  فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات  بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد  در سطح شهرها موثر باشد.   معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد: در کنار تلاش شبانه روزی  و ارزشمند  کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام‌ می شود  بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا موثر واقع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت رفاه اشتغال کارآفرینی جهاد دانشگاهی کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تاریخ پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کارگر گفت: در این هفته با اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه از کارگران قدردانی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از 300 برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود، گفت: پنجم تا یازدهم اردیبهشت  "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه متفاوت هدف‌گذاری شده است.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی با عنوان «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  تصریح کرد: تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش  قشر کارگر در جامعه در برنامه‌های امسال تدارک دیده شد.

باقری خاطرنشان کرد: تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برنامه‌های متعددی را تدارک دیدند.

وی غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، در کنار برگزاری سی و پنجمین جشنواره قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید را گوشه‌ای از برنامه‌ها دانست و تاکید کرد:  تجلیل از 20 کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه و مسئول ایمنی نمونه در کنار برگزاری مانور ایمنی در کارگاه های پرخطر در سراسر استان، از جمله برنامه‌هاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به دیدار با خانواده شهدای کارگری نیز اشاره کرد و گفت: با برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری دیدار با کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان انجام می‌شود.

وی نیروی کار را مهمترین سرمایه کشور دانست و بیان کرد: مجموعه  کار و تعاون و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

باقری به احیای تعاونی‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در جهش تولید در شعار امسال توجه شده است و این به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر