Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌‌جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده ‌و تقریباً همه مردم به‌نحوی درگیر موضوع هستند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده است و تقریباً همه مردم به‌نحوی درگیر موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| مشارکت مردم جهت پیشگیری از شیوع موج دوم کرونا در استان ضروری استسومین نقاهتگاه بیماران کرونایی سیستان‌ و بلوچستان راه‌اندازی شدآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به بیش از 98درصد

بیش از 80 درصد بیماران تنفسی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های نظام سلامت برای  شکست کوروناست و  مردم همراهی خوبی داشتند ولی با رعایت بیشتر اصول پیشگیرانه شاهد روزهای بهتر در زمینه قطع زنجیره انتقال خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از 30 نفر از کادر درمان در نقاهتگاه زاهدان مستقر و در حال ارائه خدمات به بیماران ترخیص شده از بیمارستان هستند.

هاشمی شهری اظهار داشت: کرونا همچنان در کمین است  و مراقبت از اصول اساسی است و  زمانی به ثبات کامل خواهیم رسید که طی یک دوره متوالی هیچ مورد مثبت آزمایشگاهی در استان و کشور نداشته باشیم.

افزایش پوشش غربالگری غیرحضوری کرونا به 99 درصد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: تاکنون با غربالگری یک میلیون و 280 هزار و 209 نفر از هم استانی‌ها در مجموع بیش از  98.8 درصد از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه غربالگری شده‌اند.

وی افزود: همچنین بیش از  69 هزار نفر با  مراجعه به سامانه salamat.gov.ir به صورت خوداظهاری اطلاعات خود را وارد کرده‌اند که معادل حدود 15 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه است.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در سه دهه از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزنده و گرانبهایی را در همه عرصه‌ها در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود  مبارک انقلاب و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بود، ادامه داد: کارنامه درخشان و ثمربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده اهتمام و تلاش این نیروهای جان برکف و غیور در راستای تحقق رسالت‌های بزرگ و مغتنم سازمان است.

نرماشیری همچنین انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، هر اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به انجام آن شده در کنار هدایت‌های ارزشمند و راهگشای امامین انقلاب اسلامی، مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم سرافراز ایران است.

احمد شفاهی با اشاره به حملات کور و بزدلانه تروریستی به شهر چابهار و راسک، از دفاع مقتدرانه دلاور مردان نیروهای فراجا در مقابل این اقدام مذبوحانه قدردانی و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با انجام چنین اقدامات ددمنشانه نمی‌توانند مانع از پیشرفت منطقه و توسعه کشور شوند، نیروهای ایثارگر و از خود گذشته فراجا در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که با تمام توان و تا پای جان در مقابل این اقدامات عبث ایستاده و سربلند بوده‌اند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سپاه تعامل با دانشگاه به صورت مستمر است که برای دستیابی به نتایج بهتر و نیکوتر تأکید ما بر ارتباط بیش از پیش از دو ارگان است و دانشگاه و سپاه با همبستگی و تعامل کارآمد می‌توانند گام بلندی در مسیر توسعه و تعالی کشور بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی