Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:46:58 GMT

شیرینی روحیه همدلی تلخی‌های کرونا را کمرنگ کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۶۲۳

شیرینی روحیه همدلی تلخی‌های کرونا را کمرنگ کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: علیرغم همه تلخی‌های دوران سخت شیوع ویروس منحوس کرونا، شیرینی روحیه همدلی و وفاق ملی، برآمده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به کام همگان نشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز، بیانیه‌ای در محکومیت سخنان دو تن از مسؤولان دولت آمریکا بر علیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای سبحان را شاکریم، علیرغم همه تلخی‌های دوران سخت شیوع ویروس منحوس کرونا، شیرینی روحیه همدلی و وفاق ملی، برآمده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به کام همگان نشاند. 

حرکت عظیم و منسجمی که هیمنه‌ پوشالی قدرت‌های بزرگنمای حقیر و پست را درهم کوبید تا از سر استیصال، دو تن از مسؤولان دولت جنایتکار و ضد بشر آمریکا سخنانی بر علیه «ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) » برانند.

 مجموعه‌های پرتلاش که با اختصاص تمامی امکانات، گام‌های بلندی در رفع و دفع شیوع این بیماری برداشت، هرچند هجمه‌ همیشگی دولت منحوس آمریکا، به نمادی از عزت و کارآمدی و افتخاری برای ملت و مجموعه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

بار دیگر از ملت شریف ایران که با همراهی خوبشان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت و اقامت در منازل، زمینه رسیدگی بهتر مسؤولان تا دفع کامل این ویروس مشکوک را فراهم آورده و می‌آورند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران نماینده ولی فقیه امام خمینی فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس