Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:04:48 GMT

ممنوعیت های فعالیت های صنوف در کرمان پا برجاست

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۷۳۷

ممنوعیت های فعالیت های صنوف در کرمان پا برجاست

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به افزایش آمار روزانه مبتلایان و بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، به اطلاع می‌رساند: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت فعالیت (تعطیلی) اصناف و کسب و کارهای غیرضروری، طبق روال قبل، تا بیستم فروردین ماه، در سراسرکشور، تمدید شده است.

ضمن تشکر از کسبه و اصناف سراسر استان کرمان، تقاضا می‌شود، برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان و رهایی هر چه زودتر از این وضعیت ناخواسته، کماکان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همکاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف جعفری، رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان

استانداری کرمان فعالیت صنوف زیر را بلا مانع اعلام کرده و به سایر صنوف هشدار داده شده در صورت عدم رعایت قوانین موجود صنف مورد نظر پلمب می‌شود.

لیست صنوف دوازده گانه ای که اجازه فعالیت دارند:

آپاراتی

بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی

خواروبارفروشان

لوازم و تجهیزات پزشکی

قصابی‌ها

لبنیات و مواد غذایی

لوازم آرایشی و بهداشتی

مرغ و ماهی فروشان

میوه فروشان

نانوایان

میادین میوه و تره بار

تعویض روغن و کارواش

کد خبر 4891421

منبع: مهر

کلیدواژه: اصناف استانداری کرمان ویروس کرونا یوسف جعفری اتاق اصناف کرمان کشاورزی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری سیلاب شهرکرد گرگان بارش باران سال جهش تولید روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • مواد غذایی مضر برای سلامت قلب
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳