Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تمدن دار جمعه شب در مراسم افتتاح بخش کووید ۳ در بیمارستان ابن سینا، بیان داشت: با توجه به تکمیل ظرفیت بخش کووید یک و دو، که در ساختمان سوختگی شفا راه اندازی شده بود بخش کووید ۳ در ساختمان بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) راه اندازی شد.

رئیس مجتمع اموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اظهارداشت: بخش کووید یک بیمارستان شهید محمدی، با ۱۶ تخت فعال، بخش آی سی یو کووید با ۶ تخت فعال و بخش کووید دو، که در طبقه فوقانی بخش کووید یک راه اندازی گردیده بود با ۱۶ تخت فعال خدمات درمانی را به بیماران بستری با تشخیص کرونا انجام می‌دهند که با توجه به نیاز استان و افزایش زمان بستری بیماران مبتلا به کرونا، بخش کووید ۳ که از قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیرین حوزه‌های مختلف و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی در ساختمان جدید بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) تجهیز گردیده بود با ۲۴ تخت، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر تمدن دار با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت راه اندازی بخش کوید ۴ و ۵ نیز انجام شده است گفت: در صورت لزوم بخش‌های الحاقی کووید ۴ و ۵ نیز جهت درمان بیماران بستری فعال خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیمارستان تمدن دانشگاه علوم پزشکی درمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بخش کووید ۳ راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر