Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران استان درخواست خود را از طریق سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت کار ثبت نمایند.

او افزود: با توجه به برنامه‌های حمایتی دولت از افراد بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی به علت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول این برنامه شده و می‌توانند از این مزایا بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی اضافه کرد: طبق شرایط اعلامی تا به امروز خبرنگارانی که از طریق نشریات دارای کد بیمه‌ای بوده و حق بیمه آن‌ها ماهانه واریز گردیده مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی هستند.

او با اشاره به مدت زمان برقرار بیمه بیکاری ادامه داد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری سه ماه از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ است.

شریفی گفت: خبرنگاران همه شهر‌های استان با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند.

او با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی‌شود افزود: همچنین علاوه بر صاحب امتیاز، مدیران مسول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده، اما قرار است طی هفته آینده با پیگیری‌های انجام شده این مورد اطلاع رسانی گردد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه بیکاری کرونا ویروس وزارت کار بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای یاد شده «به شرح زیر» به اطلاع می‌رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.  

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳