Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-29@13:04:27 GMT

جدیدترین آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در عربستان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۸۶۷

وزارت بهداشت عربستان از افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از آن در این کشور خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از النشره، وزارت بهداشت عربستان از افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از آن در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۲۰۳۹ نفر رسیده است و شمار فوتی های ناشی از کرونا هم به ۲۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ساعاتی قبل وزارت کشور عربستان از اعمال مقررات منع آمد و شد در شهر الدمام و استانهای طائف و قطیف به دلیل کرونا خبر داده بود.

در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده است: در راستای تلاش هایی که عربستان در مقابله با کرونا به عمل می آورد و عمل به توصیه های دست اندرکاران امور بهداشت، مقررات منع آمد و شد در شهر الدمام و استانهای قطیف و طائف  از ساعت سه عصر روز جمعه تا اطلاع ثانوی به اجرا در می آید که فعالیت ها و خدماتی که قبلا اعلام شده است، مستثنی هستند. همه ساکنان شهرها و استانهایی که به آنها اشاره شد باید بدانند که این اقدامات پیشگیرانه و برای سلامت عمومی ضروری است و همه باید به اقدامات قرنطینه پایبند باشند.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: فوتی های ناشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، از امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳) برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش مشرق، برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

بارش ها در اغلب نقاط پراکنده بوده و نسبت به هفته گذشته شاهد شرایط جوی آرام تری خواهیم بود و انتظار بارش خاصی در سایر نقاط کشور نداریم.

فعلا یک موج برای اوایل هفته آینده دیده شده است که البته جزییات آن هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم.

در سایر نقاط کشور نیز مثل غرب و جنوب کشور انتظار بارش خاصی نمی رود.

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ها در تصادفات رانندگی ایام نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت