Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی ربیعی» بامداد شنبه همچنین با انتشار بخشی از یادداشت خود در روزنامه ایران و تصویری از سه تن از پزشکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حساب اینستاگرامی خود، نوشت: روزی در دهه شصت به مناسبتی با یکی از دوستان سیاستمدار و هنرمندم صحبت می‌کردم؛ او تعبیری داشت: "هیچ نسلی بدون قهرمانان ذهنی زندگی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" دفاع مقدس، جلوه‌هایی از فداکاری داوطلبانه و باور نکردنی پیش روی ما گشود.  

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: با فاصله گرفتن از دوران درخشان جنگ، فکر می‌کردیم از خودگذشتگی و دگرخواهی داوطلبانه با تحولات ارزشی جامعه فراموش شده است. به تعبیر حماسی‌خوان دوران جنگ "در باغ شهادت را بستند..." اما امروز با دیدن پرستاران و پزشکان و کارگران کادر درمانی، احساس می‌کنم لایه‌های جامعه ایران هنوز هم سرشار از گنجینه‌های ناشناخته‌ زیباست.  

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: پیشنهاد دادم تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود تا الگوهای فداکاری در این مرحله از تاریخ سخت ایران برای نسل‌های آینده نیز به یادگار بماند.  

وی تصریح کرد: جامعه همواره نیازمند قهرمانانی از جنس خودش است؛ قهرمانانی دست یافتنی، همانند من، تو، همه...

برچسب‌ها ویروس کرونا سخنگوی دولت علی ربیعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سخنگوی دولت علی ربیعی ویروس کرونا سخنگوی دولت علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند.

دکتر مهدی زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان های  مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند