Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد، «تدروس آدانوم گبریسوس» رئیس بهداشت جهانی در یک کنفرانس خبری اینترنتی از ژنو، نسبت به برداشتن زودهنگام قرنطینه به کشورها هشدار داد و تاکید کرد که چنین اقدامی می‌تواند پیامدهای اقتصادی شدیدی در پی داشته باشد.

وی افزود که درصورتی که قرنطینه زودتر برداشته شود، احتمال بازگشت و موج دوم بیماری همه‌گیر کرونا افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گبریسوس همچنین گفت که همه ما از عواقب عمیق اجتماعی و اقتصادی این بیماری همه‌گیر آگاه هستیم . اما بهترین راه برای کشورها به منظور پایان دادن به محدودیت‌ها و کاهش اثرات اقتصادی، شکست دادن ویروس کرونا است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گناباد،گفت: این بیماری که اغلب در دام‌های سبک اتفاق می‌افتد عامل میکروبی داشته که در مواقع تغییر جیره دام بروز کرده و بصورت ناگهانی باعث تلف شدن دام می‌شود و در کالبد گشایی دام تلف شده روده‌ها دچار پرخونی شدید (بیماری روده سرخی) می شود.

دکتر محمد رضا متقی افزود: واکسیناسیون برای پیشگیری موثر از بیماری در ابتدای بهار و پاییز همزمان با تغییر جیره غذایی به دامداران عزیز توصیه می‌ شودکه با انجام واکسیناسیون بموقع تا حد زیادی از تلفات ناشی از این بیماری جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد