Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:55:11 GMT

هادی پور: ۹۸ سخت گذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۲۸۳

هادی پور: ۹۸ سخت گذشت

ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران گفت: تعویق المپیک عطش من را برای موفقیت و کسب مدال بیشتر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرمین هادی‌‌پور ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص سختی‌های سال 98 این گونه اظهار داشت: سال 98 یکی از سخت‌ترین سالها ورزشی‌ام به دلیل کسب سهمیه المپیک بود که پر از استرس دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابتهای جهانی منچستر هم تیم ما را زیاد اذیت کردند. در مسابقات مختلف جایزه بزرگ فشار زیادی روی بازیکنان و مربیان بود ولی در نهایت به کسب سهمیه ختم شد.

 

وی در خصوص اتفاق خوشایند سال قبل، اظهار داشت: بعنوان بهترین ورزشکار دانشجویی سال 2019 جهان معرفی شدم که کسب این عنوان برای اولین بار به ورزش ایران تعلق گرفت و خیلی خوشحالم باعث افتخار خانواده تکواندو و مردم کشورمان شدم.

 

قهرمان تکواندوی جهان در خصوص کسب سهمیه المپیک توکیو، تاکید کرد: از سال 2016 تا اواخر 2019 امتیازاتی که در مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، جایزه بزرگ و تورنمنت‌های متعدد جمع کردم و در بین نفرات برتر هر وزن  المپیکی قرار گرفتم و توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم.

 

هادی‌پور در خصوص تعویق بازیهای المپیک، اذعان داشت: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است. برای من مهم کسب سهمیه المپیک بود و عقب افتادن این بازیهای هیچ فرقی نمی‌کند. اما این فرصت تا سال 2021 عطش مرا برای کسب مدال المپیک زیاد می‌کند.

 

وی در خصوص نقش اعضای کادر فنی در موفقیت‌هایش، تصریح کرد: به طور حتم تاثیرگذاری کادر فنی روی تکواندوکاران زیاد است. چند سالی است مثل خانواده کنار هم هستیم و از لحاظ فنی و روحی به ما کمک کردند. استاد عسکری، بسحاق و عبدللهی تحت هر شرایطی ما را به جلو هدایت می‌کنند. در شکست‌ها روحیه می‌دادند و در بردها بچه‌ها را تشویق می‌کردند. از آنها تشکر می‌کنم که در کنار ما برای موفقیت‌ها و پیروزی‌ها جنگیدند. 

 

ملی‌پوش تکواندو کشورمان در خصوص برنامه‌های سال 99 یادآور شد: با وجود بیماری کرونا هیچ برنامه مشخصی نداریم و تمامی مسابقات کنسل شده است. با تعطیلی اردوها، در خانه تمرین می‌کنم و از لحاظ آمادگی بدنی سعی می‌کنم در سطح 50 درصد خودم را نگه دارم.

 

وی ادامه داد: هر وقت اردو شروع شود بعنوان یک سرباز  تصمیمات و برنامه‌های طراحی شده کادرفنی تیم ملی را اجرا می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

 

هادی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مسلما هر ورزشکاری که در رویداد مهم و بزرگ بازیهای المپیک شرکت می‌کند برای کسب بهترین مدال خواهد جنگید. من هم برای گرفتن مدال در المپیک، سعی می‌کنم بیشتر از همه تلاش کنم و زحمت بکشم تا مزد زحماتم را بگیرم و با کسب مدال المپیک برای کشورم دل مردم شاد شود.

 

آرمین هادی پور تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمین هادی پور تکواندو سهمیه المپیک کسب سهمیه هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

هادی ساروی ملی‌پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • هادی ساروی به مدال طلا رسید