Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته پربازدیدهای اسفند ماه سال ۹۸ را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هموطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشته‌اید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

 

شهروندخبرنگار همدان؛ ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد در صالح‌آباد + فیلم و تصاویر پرسنل با تلاش آتش‌نشانی معابر عمومی شهر صالح‌آباد در استان همدان را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهروندخبرنگار بندر دیلم؛ مرگ نهنگ غول‌پیکر در ساحل روستای لیلتین‌ بندر دیلم + فیلم لاشه یک نهنگ غول‌پیکر در ساحل روستای لیلتین‌ بندر دیلم به گل نشست.

 

شهروندخبرنگار آبادان؛ سرقت تلفن همراه توسط سارق جوان در آبادان + فیلم یک سارق جوان اقدام به سرقت تلفن همراه یک عابرپیاده در شهر آبادان کرد.

 

شهروندخبرنگار آران و بیدگل؛ توصیه یک پزشک به مردم و بیماران کرونایی + فیلم فیلمی از توصیه‌های یکی از پزشکان بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهر آران و بیدگل به مردم و بیماران کرونایی را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار سلماس؛ مدافعان سلامت بیمارستان خاتم‌الانبیا در خط مقدم مبارزه با کرونا + عکس تصویری از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان خاتم‌الانبیا شهر سلماس را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار تهران؛ فیلمی از حال و هوای بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری پزشکی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران برای بیماران کرونایی از امام زمان (عج) می‌خواند.

 

شهروندخبرنگار تهران؛ دوخت و بسته‌بندی ماسک برای شهروندان + فیلم فیلمی از کارگاه دوخت و بسته‌بندی ماسک در مسجد خندق‌آباد شهر تهران را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار قرچک؛ رعایت نکردن نکات بهداشتی در جایگاه سوخت شهرستان قرچک! + فیلم رعایت نکردن نکات بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جایگاه سوخت خانی شهرستان قرچک سوژه شهروندخبرنگار ما شد.

 

شهروندخبرنگار آمل؛ روش ساخت دستکش یکبار مصرف در منزل + فیلم فیلمی از آموزش آسان ساخت دستکش یکبار مصرف در منزل را مشاهده می‌کنید.

 

شهروندخبرنگار تهران؛ دعای خیر دختربچه برای دفع بلای کرونا + فیلم یک دختر بچه برای دفع بلای ویروس کرونا با دعای زیبا و خیر خود از امام زمان (عج) کمک می‌خواهد.

 

شهروندخبرنگار بهارستان؛ هیئت تعطیل، اما هیئتی‌ها نه + تصاویر بسیجیان هیئت انصارالمهدی (عج) معابر شهر صالحیه در استان تهران را ضدعفونی کردند.

 

شهروندخبرنگار لنجان؛ رعایت کامل نکات بهداشتی در یکی از بانک‌های زرین شهر + فیلم پرسنل یکی از بانک‌های زرین شهر استان اصفهان برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا کاملا نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند.

 

شهروندخبرنگار سمیرم؛ نجات معجزه‌آسای سرنشینان پژو پارس پس از سقوط به دره + فیلم یک دستگاه خودروی پژو پارس به داخل دره در جاده قروه - سمیرم سقوط کرد.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و درمان حوادث و انتظامی مشاهده می کنید بیماران کرونایی نکات بهداشتی بندر دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید