Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:39:54 GMT

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۴۲۶

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه‌اندازی شد

ساعت24 - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی خبر داد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی خبر داد.

«عیسی منصوری» با اعلام این خبر افزود: این وزارت خانه با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کرده با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، علاوه بر بسترسازی لازم برای تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ohop.ir را فراهم آورند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره ‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده ها می رسد.

معاون وزیر کار اظهار کرد: بدیهی است فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد در سطح شهرها مؤثر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در کنار تلاش شبانه روزی و ارزشمند کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام‌ می شود بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا مؤثر واقع شود.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خريد و فروش کارآفرینی محصولات مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا بی لری، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده، اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده جهت رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضائی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا جهت پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

کد خبر 6088013

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان