Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  ویروس ڪرونا از لحظه ای ڪه وارد بدن انسان می‌شود، سه روز زمان می‌برد تا خودش را نشان دهد .
دڪتر محسن چیت سازان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا اظهار داشت: ویروس ڪرونا از لحظه ای ڪه وارد بدن انسان می‌شود، سه روز زمان می‌برد تا خودش را نشان دهد ڪه در دوره اپیدمی علائم در قسمت فوقانی تنفسی مانند عطسه،  تحریڪ و خارش گلو و علائم در قسمت تحتانی تنفسی همچون سرفه و تنگی نفس را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جایی ڪه محیط بسته باشد حجم ویروس بالاست و از طریق هوا هم به انسان منتقل می‌شود مانند افرادی ڪه در محیط درمانی حضور می‌یابند ڪه باید گفت با توجه به احتمال وقوع این امر، انسان نباید خود را در معرض خطر قرار دهد.
این پزشڪ عمومی ادامه داد: اما اینڪه ڪسی در خیابان راه برود و هوا تنفس می‌ڪند، خیلی بعید است ڪه از طریق هوا در معرض ابتلا به ڪرونا قرار گیرد.
چیت سازان بیان ڪرد: 80 تا 90 درصد مبتلایان به ڪرونا علائم سنگینی از خود بروز نمی‌دهند و نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند؛ در حالی ڪه معیارهایی همچون تنفسی، رادیوگرافی و آزمایشگاهی برای بستری شدن نیاز است.
وی خاطرنشان ڪرد: اگر موردی مثبت به ڪرونا وجود داشته باشد ناقل محسوب شده و باید به مدت 14 روز در منزل قرنطینه و تحت مراقبت قرار گیرد؛ این در حالی است ڪه از سوی ڪادر شبڪه بهداشت و درمان به صورت تلفنی حال بیمار و اعضای خانواده وی مورد بررسی قرار می‌گیرد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان