Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: این گروه جهادى به منظور پیشگیرى از ابتلا به کرونا ویروس اقدام به پاکسازی و ضدعفونی برخى از روستاهاى بوشهر کرده است.

علی یزدان پناه، مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان بوشهر و لزوم پاکسازی و ضدعفونی روستاها، جهت پیشگیری از ابتلاى مردم به این ویروس، گروه جهادی افسران ولایت بوشهر در حرکت خود جوش به سم پاشی روستا‌های اشکفتو غربی و شرقی، اسکندر آباد، عباس آباد، علی آباد و کنعانی در بخش بوشکان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدان پناه افزود: گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در نظر دارد تا پایان وضعیت قرمز شیوع کرونا به سم پاشی این روستا‌ها ادامه دهد. البته در این حرکت خودجوش، مردم روستایی با تمام امکانات خود به این جهادگران کمک کردند.

مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر با بیان اینکه این ضد عفونی به مدت یک روز کامل و با کمک پنج جهادگر و روستاییان انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم با ادامه این روند، از ابتلاى مردم به کرونا ویروس در این روستا‌ها جلوگیرى شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه جهادی ویروس کرونا گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل