Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم خدایی فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با اشاره به فعالیت چشمگیر بیمارستان و کادر درمانی پایگاه شهید نوژه همدان  گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، پایش مستمر و مداوم کارکنان و خانواده ها، واگذاری دارو، لوازم بهداشتی، ماسک و مواد شوینده به کارکنان و خانواده‌ها که توسط خود یگان تولید شده  از عمده فعالیت‌های این پایگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری مستمر با بیمارستان‌های شهر همدان، بخش دولتی و خصوصی، آماده سازی اماکن و تجهیزات مناسب بیمارستانی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه مقابل با ویروس کرونا است.

پایگاه هوایی شهید نوژه یا پایگاه هوایی همدان یا پایگاه سوم شکاری یکی از پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش در منطقهٔ کبودرآهنگ، استان همدان و در ۵۰ کیلومتری شمال شهر همدان واقع شده‌است. در این پایگاه هواپیماهای جنگنده اف-۴ فانتوم ۲ نگهداری می‌شود. نام بین‌المللی پایگاه سوم شکاری نوژه «TFB۳» است.

شایعه: برخی کانال‌های تلگرامی، مدعی تخلیه پایگاه هوایی شهید نوژه همدان به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در این پادگان شدند

پاسخ شایعه: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد هیچ موردی از ابتلا به کرونا نیز در بین کارکنان، سربازان و خانواده‌های مستقر در پایگاه نوژه نیز مشاهده نشده است. در این باره امیر سرتیپ دوم خلبان رضا خدایی ضمن تکذیب شایعه تخلیه این پایگاه گفت: از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا این یگان در آمادگی کامل قرار داشت و با تمام ظرفیت اقدام به غربالگری و چکاب کارکنان و خانواده‌ها حین ورود به پایگاه و محیا نمودن تجهیزات مناسب جهت رعایت حداکثری امور بهداشتی کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اخبار جعلی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار جعلی همدان ویروس کرونا اخبار جعلی همدان پایگاه هوایی شهید نوژه خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مسیر‌های هوایی کشور باز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تکذیب اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور، اعلام‌کرد: تمامی راه‌های هوایی کشور باز است و هیچ محدودیتی برای پرواز‌ها وجود ندارد.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخبار گسترده رسانه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

در صورت اعلام اطلاعیه هوانوردی جدید شرکت فرودگاه‌ها آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • آبله یک تهید برای جهان؟