Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:52:34 GMT

امید و انگیزه‌ام برای رسیدن به المپیک را از دست ندادم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۷۶۳

امید و انگیزه‌ام برای رسیدن به المپیک را از دست ندادم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین محمدیان یکی از چهره های باانگیزه و توانمند کشتی آزاد ایران محسوب می شود که شاید بیشتر از دیگر همقطاران خود از لغو تمرینات به دلیل شیوع ویروس کرونا ضربه خورد. وی که اواخر سال گذشته پس از چهار سال محرومیت دوباره به میدان آمد و روند بسیار خوب و امیدوارکننده ای را در استارت مجدد طی کرد، در اواسط دوران اوج خود به دلیل تعطیلی اردوها از تمرینات مطلوب و گروهی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزادکار مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم را به جرات می توان یکی از چهره های موفق سال گذشته خواند که در اوج روزهای ناامیدی، میدان را خالی نکرد و با تلاش و جنگندگی همیشگی خود دوباره به جمع مدعیان وارد شد. وی در همین راستا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از سالها دوری و محرومیت از میادین کشتی که هنوز از دلیل آن شوکه هستم، توانستم سال گذشته دوباره به میدان بازگردم. خوشبختانه بازگشت من مصادف شد با حضورم در تورنمنت بین المللی ایتالیا که توانستم کشتی های بسیار خوب و راضی کننده ای در این تورنمنت بگیرم.

وی تصریح کرد: به هر حال بعد از درخشش در تورنمنت بین المللی ایتالیا تمام تمرکزم به اردوهای آماده سازی و حضور در مسابقات گزینشی المپیک بود که این برنامه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. طبیعتا اردویی در کار نبود و باید به شهر و دیار خود باز می گشتیم و تمرنات انفرادی را انجام می دادیم. این موضوع به هیچ عنوان در انگیزه من تاثیر منفی ندارد و همانگونه که در سالهای محرومیت و دوری از میادین رسمی به تلاش و تمرین پرداختم، باز هم می توانم از پس این روزهای سخت بر آیم.

محمدیان ادامه داد: در طول تعطیلی اردوهای تیم ملی در شهر ساری به تمرین مشغول هستم و حتما سعی می کنم روزی را بدون تمرین پشت سر نگذارم. من همچنان به حضور در المپیک می اندیشم و به همین دلیل از هیچ فرصتی برای تمرینات آماده سازی دریغ نخواهم کرد.

 آزادکار مازنی کشورمان در خصوص حریف تمرینی در ایام تعطیلی اردوها نیز گفت: من هیچگاه چنین مشکلی نخواهم داشت چون در کنار پدرم می توانم به خوبی تمرین کنم. یکی از افتخارات من که همواره به آن بالیده ام این است که فرزند قهرمان عسگری محمدیان هستم که یکی از مفاخر کشتی ایران و جهان است و می توانم همیشه از او درس بگیرم. البته در این شرایط روی تمرین کردن با برادرم هم حساب ویژه ای باز کردم و می توانم از او هم به عنوان حریف تمرینی استفاده کنم.

وی در رابطه با تفاوت‌های لحظه تحویل سال با سالهای گذشته گفت: بطور کلی زندگی ورزشکاران ملی همواره با افراد عادی متفاوت و من به خاطر دارم حتی در برخی از سالها به دلیل مسابقات و برگزاری اردوها، لحظه تحویل سال دور از خانواده و در اردو بودیم. البته ایام تعطیلی نوروز هم بارها به دلیل تمرینات مجبور به حضور در خانه کشتی می شدیم که طبیعتا سختی و فشار خاصی را به همه وارد می کرد. اما به امید کسب افتخار و موفقیت تمامی این سختی ها را تحمل می کردیم و به پایان تلاش و کسب مدال در میادین بزرگ جهانی می اندیشیدم.

محمدیان خاطر نشان کرد: سال سخت و عجیبی را پشت سر گذاشتیم و شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه های عادی مردم و روال همیشگی ورزش را بر هم زد. هر چند مطمئن هستم می توانیم از این شرایط بحرانی بگذریم اما مردم باید دست به دست هم دهند و با توجه به نکاتی که باید در این روزهای حساس رعایت کنیم، هر چه زودتر از این روزها خارج شویم. کشتی هم مثل تمامی ورزش های المپیکی در این ایام ضربه خورد و همین که ما نتوانستیم اردوهای همیشگی را برگزار کنیم، یعنی زمان زیادی را برای المپیک از دست دادیم.

کد خبر 4881640 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین محمدیان کشتی آزاد ویروس کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو کشتی آزاد کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک احمد سعادتمند فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند

به نظر می‌رسد منچسترسیتی مانند سال گذشته، برنامه ویژه‌ای برای رسانه‌های اسپانیایی‌ تدارک دیده بود. 

طرفداری | رسانه‌های اسپانیایی به دلیل زمان‌بندی باشگاه انگلیسی نتوانسته‌اند تمرین این تیم را مشاهده کنند. 

به گزارش اتلتیک؛ تمرین منچسترسیتی برای ساعت 16:00 به وقت محلی برنامه‌ریزی شده بود. در حالی که قرار بود خبرنگاران اسپانیایی برای دقایقی تمرین تیم گواردیولا را مشاهده کنند، جلسه تمرینی سیتیزن‌ها یک ساعت به تعویق افتاد. در ادامه نیز بازیکنان منچسترسیتی در موعد مقرر وارد چمن نشدند. بسیاری از خبرنگاران اسپانیایی که قصد داشتند وضعیت حریف رئال مادرید را ارزیابی کنند، مجبور شدند به سمت سالن برگزاری نشست خبری بروند، جایی که قرار بود جود بلینگام با رسانه‌ها به گفت‌وگو بپردازد. این اتفاق پیش از بازی برگشت دو تیم در سال گذشته نیز تکرار شده بود. منچسترسیتی و رئال مادرید فردا شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه