Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به چالش‌های پیش آمده در حوزه ورزش در پی شیوع کرونا ویروس، گفت: دولت با اعطای وام کم بهره و تسهیلات به شرط سهولت دریافت و با شفاف‌سازی مصوبات، از مجموعه‌های ورزشی حمایت کرده و از فدراسیون‌های بین المللی نیز درخواست حمایت کند.

حجت الاسلام‌ سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شیوع این ویروس از باشگاه‌های ورزشی محله‌محور گرفته تا بازی‌های المپیک را به تعویق انداخته و تأثیرات مخرب اقتصادی آن بسیاری از عرصه‌های تولیدی و خدماتی در ایران و جهان را با چالش‌ها و پیامدهایی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فهرست اسامی ۱۰ عنوان مشاغل، فعالیت‌ها و زیربخش‌های اقتصادی صنوف تولیدی و خدماتی آسیب‌پذیر از کرونا، گفت: در این لیست به مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی اشاره شده که در این زمینه علاوه بر موارد مذکور، باید به بحث شرکت‌های ورزشی و تولیدکنندگان محتوا و تجهیزات مرتبط با ورزش توجه شده و در مورد نحوه اجرا مواد مذکور شفاف‌سازی شود.

وی ادامه داد: در مورد بسته پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز مطالب خوبی اعلام کرده که در جهت عملیاتی شدن آن، باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد؛ به عنوان مثال مربیگری شغل محسوب نمی‌شود و اغلب مربیان تحت پوشش بیمه بیکاری قرار نمی‌گیرند که امیدواریم در آینده با پیگیری‌های لازم، برخی مربی‌گری‌ها جزو مشاغل سخت قرار گیرند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با اشاره به این‌که در این برهه از زمان می‌توان از طریق بیمه ورزشی از باشگاه‌ها و مربیان حمایت کرد، گفت: شرکت‌های بیمه‌ای نیز در صورت امکان از باشگاه‌های ورزشی حمایت کنند، چراکه اغلب باشگاه‌ها بیمه مسولیت مدنی دارند و میزان اتفاقات ناگوار ورزشی به حداقل رسیده است.

وی با بیان این‌که پیشنهاد می‌کنم با توجه به مفاد حکم قانونی تبصره ۲ ماده ۲ قانون بیمه بیکاری مصوب ۱۳۶۹، نسبت به پرداخت بیمه بیکاری تمامی بیمه شدگان ورزشی شاغل در باشگاه‌های ورزشی که به علت شیوع کرونا بیکار شده‌اند، اقدام شود، گفت: وزارت نیرو نیز نسبت به تخفیف یا تقسیط در پرداخت بهای قبوض آب، برق و گاز مصرفی مشترکان تأسیسات و اماکن ورزشی برای سال ۹۹ اقدام کند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت سلامتی جانبازان و معلولان ورزشکار و رفع نیازهای این قشر، خاطرنشان کرد: از مالکان باشگاه‌ها تقاضا داریم با مستاجران با رفتار حسنه برخورد کنند؛ اساتید، کارکنان، مربیان و اهالی ورزش نیز با تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی به یاری مردم بشتابند و به فکر روش‌های نوین در امر مربیگری و مشاوره باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟