Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی خبر داد.

به گزارش  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «عیسی منصوری» با اعلام این خبر افزود: این وزارت خانه با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کرده با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، علاوه بر بسترسازی لازم برای تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ohop.ir را فراهم آورند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره ‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده ها می رسد.

معاون وزیر کار اظهار کرد: بدیهی است فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد در سطح شهرها مؤثر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در کنار تلاش شبانه روزی و ارزشمند کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام‌ می شود بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا مؤثر واقع شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، گفت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ جهت کمک به این قشر زحمتکش فعال در حوزه صنایع دستی و همچنین حمایت از تولید و اشتعال‌زایی و ثبات اقتصادی و حفظ زنجیره ارزش پرداخت شد.

مصطفی خانعلی‌نژاد افزود: این اقدام با هماهنگی و کمک‌های استانداری گیلان، اداره کار و رفاه اجتماعی، دارایی و همچنین همکاری بانک‌های عامل در استان و صندوق کارافرینی امید، در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

او بیان کرد:  حدود ۳۸۴ طرح بصورت کلی که ۳۰۰ طرح آن بصورت مشاغل خانگی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ۸۴ طرح به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در غالب تبصره ۱۸ در کمیته‌های استانی به بانک‌های عامل معرفی شدند. 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد