Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته منبعی آگاه، دن برویلت، وزیر انرژی آمریکا، روز جمعه در کنفرانسی تلفنی اعلام کرد کاخ سفید با عربستان سعودی یا روسیه به منظور دستیابی به توافقی در مورد کاهش سطح عرضه نفت مذاکره نمی‌کند و امیدوار است که دو کشور خودشان در این خصوص به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندکی پس از دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با رؤسای شرکت‌های بزرگ نفتی آمریکایی در کاخ سفید به منظور گفت‌وگو درباره سقوط قیمت‌ها در بازار نفت که فعالیت‌های آن‌ها را تهدید می‌کند،  وزیر انرژی آمریکا در کنفرانسی تلفنی با تولیدکنندگان مستقل نفت و سایر اعضای صنعت نفت گفت‌وگو کرد.

وزیر انرژی آمریکا با بیان اینکه کاخ سفید، ریاض و مسکو را ترغیب می‌کند (در مورد کاهش سطح تولیدشان) به توافق برسند، افزود دونالد ترامپ بر این باور است که ظرف چند روز آینده این توافق حاصل خواهد شد.

به گفته منبعی آگاه، نمایندگان کاخ سفید نیز در این کنفرانس تلفنی اعلام کردند ترامپ از دولت خود خواسته است برای بهبود وضع نقدینگی بخش انرژی راهی پیدا کند.

منبعی نزدیک به سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) روز جمعه به خبرگزاری رویترز اعلام کرد اوپک و شرکایش در پی حصول توافقی در مورد کاهش بی‌سابقه عرضه جهانی نفت، معادل ۱۰ درصد تقاضای جهانی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهای نفت عربستان سعودی کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

کد خبر 6082873

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری اقتصادی و فرهنگی کره شمالی و بلاروس 
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است