Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:20:54 GMT

پیش‌بینی بارندگی در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۹۳۹

پیش‌بینی بارندگی در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی به استان خبرداد و گفت: آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها طی دو روز آینده دور از انتظار نیست.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از بعدازظهر امروز در استان شاهد وزش باد نسبتاً شدید، بارندگی، مه غلیظ، رعدوبرق و در نواحی مرتفع کوهستانی ریزش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این سامانه تا اواخر وقت یکشنبه ۱۷ فروردین در استان فعال خواهد بود، افزود: میزان بارش طی این مدت بین ۲۰ تا ۶۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست، لذا طی این مدت از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

داداشی گفت: همچنین اختلال در تردد از جاده‌های کوهستانی با توجه به بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارندگي سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در بعضی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان خواهد بود و سپس سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، امروز در بعضی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد و چهارشنبه علاوه بر شمال غرب کشور، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، وزش باد، بارش و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در بعضی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات، بارش برف انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه گستره بارش در بعضی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در بعضی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود؛ سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با بیشینه ۱۷ و کمینه ۵ سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه ۱۹ و کمینه ۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 739217

دیگر خبرها

  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • پیش‌بینی وضعیت هوا در خوزستان
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • بیشترین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان سهم پارک ملی گلستان
  • ثبت ۳۵ میلیمتر بارش در پارک ملی گلستان
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور