Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@05:54:18 GMT

باندقاچاق مواد مخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۹۴۰

باندقاچاق مواد مخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دادگر، جمعه شب به رسانه‌های گروهی گفت: با دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از طریق محورهای فرعی شهرستان درمیان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین انتظامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: مأموران انتظامی شهرستان درمیان با انجام اقدامات شبانه‌روزی و کنترل محورهای عبوری، خودروهای قاچاقچیان و محل اختفای آنان را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر اظهار کرد: پلیس مواد مخدر شهرستان درمیان با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه گازار شهرستان بیرجند در عملیات ضربتی در بازرسی از خودرو و مخفیگاه سوداگران مرگ ۱۰۲ کیلو و۴۰۰ گرم تریاک و ۴ دستگاه تلفن همراه به همراه سیم کارت‌های مختلف کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک خودروی سواری نیز به عنوان راه پاک‌کن شناسایی و توقیف شد، یادآور شد: در این عملیات ۵ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان جنوبی خودرو دستور کار پلیس شبانه روزی مواد مخدر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در بهبهان

سرهنگ محمد قاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو "پراید" حامل موادمخدر مطلع شدند.

او می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند