Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:28:29 GMT

فصل صید و صیادی در مازندران به پایان رسید/ صید ۳۶۰۰ تن ماهی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۹۴۸

فصل صید و صیادی در مازندران به پایان رسید/ صید ۳۶۰۰ تن ماهی

به گزارش خبرنگار مهر، فصل صید و صیادی از ۲۰ مهرماه هر سال آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

ولی الله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران در گفتگو باخبرنگار مهر با اشاره به اتمام فصل صید ماهیان استخوانی در روز جمعه اظهار داشت: صیادان استان در این فصل سه هزار و ۶۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی صید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش ۴۸ درصدی میزان صید ماهیان استخوانی، نامساعد بودن شرایط جوی و شیوع کرونا ویروس را دلیل این کاهش برشمرد و گفت: سال قبل صیادان استان بیش از هفت هزار و ۱۰۰ تن انواع ماهیان صید کرده بودند.

وی افزود: از مجموع صید امسال، ۷۳ درصد مربوط به ماهی سفید، ۱۴ درصد کفال و بقیه کپور با ارزش اقتصادی بیش از هزار و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

چهار هزار و ۲۰۰ صیاد در قالب ۵۴ تعاونی پره در فصل صید به ماهیگیری در دریای خزر مشغول هستند.

کد خبر 4891465

منبع: مهر

کلیدواژه: صید و صیادی اداره کل شیلات مازندران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری شهرکرد گرگان روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ضدعفونی فصل صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد