Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:54:29 GMT

ترافیک به معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت برگشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۱۲۹

ترافیک به معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت برگشت

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه ۱۶ فروردین‌ماه اظهار کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از ستاری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از خروجی ستاری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از تیموری، آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی دارای بار ترافیکی نسبتاً سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شمس‌آباد و در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی کرمان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

کد خبر 4891467 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر هاشمی رفسنجانی غرب فروردین ماه کرمان پلیس راهور وضعیت معابر ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق آموزش مکمل پلیس راهور سازمان هواشناسی روز طبیعت شهر تهران سیدابراهیم رئیسی ماسک طبی فاصله گذاری اجتماعی مسیر غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس در حال تردد بوده با یک دستگاه سواری پراید به شدت تصادف، که پس از این برخورد سواری پراید از مسیر خارج و پس از عبور از جداول حاشیه‌ای راه با تیر برق برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه راننده حدوداً ۳۰ ساله مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.

رئیس اداره پلیس راهور فاتب اظهار داشت: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتماً از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصاً تاریکی هوا و شب‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند. این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کنند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دل‌خراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 6063354

دیگر خبرها

  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت به دلیل ایام نوروز خلوت است
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • جاده چالوس رفت و برگشت مسدود شد
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز