Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در تعطیلات نوروز ۹۹ بود که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگویی بدون اینکه نامی از کسی ببرد، محمد وکیلی را متهم به کتک زدن بازیکنان نوجوان کرد. این اقدام با واکنش بسیاری از بازیکنان پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران همراه شد. 

محمد وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به این اظهار نظر رئیس فدراسیون والیبال گفت: جریانی در کار بود و افرادی به دنبال سود و منفعت خود بودند اما هرگز تصور نمی‌کردند من با چنین حمایتی از سوی مردم و بازیکنان مواجه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا چنین رفتاری با من کردند! درست نبود، به پست سرمربیگری نچسبیده بودم و حتی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودم هرکسی جایگزین من شود هرکاری بتوانم برای کمک به تیم ملی انجام خواهم داد.

ناجوانمردانه کنار گذاشتن درد آور است
سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد تاکید کرد: پیش از این اتفاقات تصمیم به رفتن گرفته بودم اما اینگونه ناجوانمردانه قصد کنار گذاشتنت را داشته باشند درد آور است. این یک بدعت برای ورزش کشور خواهد بود. حدود ۳۰-۴۰ در این کار بوده‌ام و از ابتدا هم مخالفانی داشتم. این رفتار درست نبود. نباید اینگونه رسانه‌ای می‌شد. افرادی که باعث و بانی این اتفاقات شدند بدانند به هدفشان نخواهند رسید چرا که ورزش روح جوانمردی سالم می‌خواهد و وجدان بیدار مردم این را ثابت کرد.

حمایت بازیکن خط خورده از لیست
وی با اشاره به حمایت مردم و بازیکنان افزود: ۵ مدال جهانی در کارنامه دارم اما حمایت خودجوش مردم بهترین حس را به من داد، اینکه تنها نیستم و این برایم بسیار با ارزش بود. حتی فرهاد قائمی که حدود ۱۳ سال پیش شاگردم بود به این موضوع واکنش نشان داد یا حتی بازیکنی که نفر ۱۴-۱۵ لیست بود و از تیم خط خورد در پستی اعلام کرد در حقش پدری کردم. بازیکنی که از تیم خط خورده است نباید اینگونه از من حمایت کند اما لطف خدا شامل حال من شد.

دانش‌آموزم امروز رئیس فدراسیون کشتی است
وکیلی در ادامه گفت: هرکاری کردم وظیفه ام بوده، فرزندان مردم نزد من امانت بودند و وجدانم راحت است که هرکاری از دستم بر آمده انجام داده‌ام. علیرضا دبیر دانش آموزم بوده و امروز رئیس فدراسیون کشتی است، کامرانی دیگر دانش آموزم، کاپیتان تیم ملی بسکتبال است. از اینها بپرسید از معلم خود چه خاطراتی دارید؟ این تاریخ است. اگر نسبت به جایگزینم در تیم نوجوانان واکشنی نشان می‌دادم شاید این رفتارها طبیعی بود اما هیچ اعتراضی نداشتم. از داورزنی توقع داشتم اگر مشکلی هست ابتدا باخودم صحبت می‌کرد و اگر نمی‌توانستم دفاع کنم اینگونه رسانه می‌کرد. ای کاش داورزنی اعلام می‌کرد وکیلی را از نظر فنی قبول ندارد، این خیلی بهتر بود. با کلامتان یک آدم را کشتید.

راه رسم کنار گذاشتن اینگونه نیست
وی تاکید کرد: زمانیکه داورزنی اعلام کرد به دنبال جایگزین برایم است دلخور شدم که پس از سال‌ها زحمت کشیدن و مقام قهرمانی، سومی و پنجمی در جهان اینگونه کنارم گذاشت اما گفتم حق رئیس است که سرمربی انتخاب کند ولی راه و رسمش این نبود. تخمی که اینگونه در جامعه ورزش کاشته شود بعداً گریبانگیر خیلی‌ها خواهد شد.

سابقه و مدیریت داورزنی هم زیر سوال بردند
وکیلی با اشاره غیر مستقیم به مخالفانش گفت: کسانی که برای جایگزینی‌ام نامزد هستند زورشان نمی‌رسد. منظورم ترکاشوند، محمودی و … نیست اینها شاگردان من بودند. سعید معروف، محمود افشار دوست، مهدی بازارگرد و… همه شاگردانم بودند. کسانی که اینگونه رفتار می‌کنند نمی‌توانند نان بازوی خود را بخورند. حتی به داورزنی هم ظلم کردند، سابقه و مدیریت داورزنی را زیر سوال بردند. با داورزنی ۱۳ سال در یک محل کار کردیم مگر می‌شود نداند. شاید دلیل تمام این اتفاقات در آینده مشخص شود.

حمایت مردم و بازیکنان بزرگ‌ترین مدال بود
وی ادامه داد: به وفاداری بازیکنانم افتخار می‌کنم. ۵ مدال جهانی یک طرف، حمایت مردم و بازیکنان بزرگ‌ترین مدال برایم بود. حمایت خودجوش از دل مردم بود. یک نفر از کویر برایم پیغامی فرستاد که نام مرا در شن‌های کویر نوشت که ما قدردان زحمات شما هستیم. تمام اینها برایم ارزشمند است. خدا مرا دوست دارد که دامی که برایم پهن کرده بودند به خودشان برگشت. خدا بهترین پاسخگو برای امثال آنها است. چاهی برایم کندند اما در آینده متوجه می‌شوند که خودشان رو سیاه شدند. این شرایط بسیار خطرناک است که برای پست و مقام اینگونه چنگ در صورت هم می‌کشند. برای نهال والیبال زحمات بسیاری کشیده شده است.

 خستگی بر تنم ماند 
وکیلی تاکید کرد: بالاخره دستشان رو می‌شود مگر اینکه کنار بکشند. پس از این همه سال زحمت خستگی بر تنم ماند و تنها مهربانی مردم و بازیکنان برایم باقی ماند. مزد تلاش‌هایم را از مردم، بازیکنان و خانواده‌هایشان گرفتم. در آینده همه چیز روشن خواهد شد.

داورزنی گفت منظورم شما نبودید
وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از این اظهار نظر با داورزنی گفتگویی داشته اید گفتک بله با ایشان صحبت کردم. تاکید کردند که منظور مستقیمش بنده نبودم و منظورم تیم بوده است. من هم گفتم وظیفه من است که باید از این تیم و اعضای کادر فنی و مربیانش دفاع کنم. هر توهینی شده وظیفه من است که دفاع کنم. 

کد خبر 4891300 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد وکیلی والیبال محمدرضا داورزنی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو کشتی آزاد کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک احمد سعادتمند فیفا مردم و بازیکنان رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش کم‌سابقه باران در یزد

دریافت 10 MB کد خبر 6087040

دیگر خبرها

  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • بارش کم‌سابقه باران در یزد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند