Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم  معنوی مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به مقام شهید و شهادت در اسلام ، یاد  و خاطره سرگرد پاسدار شمس‌الدینی را گرامی داشت و گفت: شهدای انقلاب اسلامی و مدافع سلامت حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی افزود: شهدای مدافع سلامت همانند شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از  مردم دفاع کردند و پاسداشت آنها یک وظیفه ملی، دینی و انقلابی است و باید همواره خاطره آنها در ذهن‌ها زنده بماند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای مظلوم دشت نینوا و خامس آل‌عبا امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع  سلامت به مداحی پرداخت.

ذکر فاتحه و قرائت قرآن با حضور خانواده معزز این شهید  به صورت همزمان در استان  یزد و کرمان (در جوار قبر شهیدسردار سلیمانی)  صورت گرفت. 

این شهید بزرگوار از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان و  در نقاهتگاه این تشکل مشغول به فعالیت بود که در ۱۱ فروردین ماه جاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

تلاش متمادی و دلسوزانه این شهید در  بیمارستان‌ صحرایی در خدمت به مردم محروم ، مشارکت در کمک به سیل زدگان و همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم بخشی از خدماتش بود.

هفتم فروردین ماه جاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ابتلای ١٤٦ نفر نیروهای بهداشتی و درمانی زیرپوشش این واحد دانشگاهی به کرونا خبر داد و گفت: تاکنون از این تعداد ١٠ تن از نیروهای بهداشتی و هفت نفر از پرستاران به طور قطعی به این بیماری مبتلا شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیت عصمت و طهارت تبلیغات اسلامی ذهن فضای مجازی یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی فردا دوشنبه سوم اردیبهشت در مسجد جامع احباب الحسین (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دریادار علی فدوی جانشین محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین آقابیگی اجرای برنامه و حامد خمسه مداحی این برنامه را بر عهده دارند. در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود محبان الحسن (ع) به اجرا می‌پردازند.

برنامه مورد اشاره، توسط شورای برگزاری مراسم‌های مسجد جامع احباب الحسین (ع)، هیئات و تشکل‌های مذهبی محله اصفهانک و ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی دوشنبه سوم اردیبهشت از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع احباب الحسین (ع) واقع در منطقه ۱۴ تهران، بزرگراه شهید محلاتی، خیابان شهید کیانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084081 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود