Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:03:02 GMT

مراقب سهمیه ۳۶۰ لیتر بنزین باشید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۳۹۸

مراقب سهمیه ۳۶۰ لیتر بنزین باشید

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت‌های سوخت قابلیت ذخیره ۳۶۰ لیتر بنزین را دارند که با این حساب اگر فردی از ابتدای زمان سهمیه‌بندی از سهمیه‌اش استفاده نکرده باشد، سهمیه اردیبهشت‌ماه به آن فرد تعلق نمی‌گیرد.

شهرام رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که سقف تعریف شده برای کارتهای سوخت ۳۶۰ لیتر است، اظهار کرد: به طور مثال اگر شخصی از زمان شروع طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون تنها ۱۰ لیتر از سهمیه خود را استفاده کرده باشد، در اردیبهشت ماه فقط ۱۰ لیتر برای آن فرد شارژ میشود و ۵۰ لیتر باقی سوخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که تاکنون برای کارت سوخت چنین سیستم و مکانیزمی تعریف شده است، تصریح کرد: اگر قرار باشد تغییری حاصل و این ۳۶۰ لیتر به ۴۲۰ لیتر افزایش یابد و سهمیه اردیبهشت ماه نیز در آن ذخیره شود، به مصوبه هیات دولت نیاز است.

به گفته مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی پخش تنها مجری است و قاعدتا در این دو هفته درباره این مساله بحث خواهد شد و منفی یا مثبت بودن این مساله را اطلاعرسانی خواهیم کرد اما تاکنون تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نشده است.

به گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنزين سهمیه بندی بنزین ۳۶۰ لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

جام جم آنلاین؛سرهنگ علی عباسی‌کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه  با اشاره به دام کلاهبرداران این‌بار برای داوطلبان شرکت در کنکور، اظهار کرد: این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری به اسم فروش سوالات کنکور می‌شوند.

  وی ادامه داد: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.   رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از داوطلبان شرکت در کنکور خواست، به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.   گفتنی است، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، همزمان با سرتاسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.به گفته اسماعیل میرزایی‌قلعه مدیرکل امور آموزش دانشگاه رازی کرمانشاه، ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند.   در نوبت صبح پنجشنبه(۶ اردیبهشت‌ماه) آزمون گروه ریاضی و فنی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود. در نوبت صبح روز جمعه نیز آزمون گروه علوم تجربی برگزار خواهد شد.داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه(۵ اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند کارت ورود جلسه به آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.  

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • بعد از ۴۰ سالگی انجام این کار‌ها به ضرر شماست