Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:08:06 GMT

۷۰ درصد مردم یزد غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۴۴۱

۷۰ درصد مردم یزد غربالگری شدند

به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی  افزود:در شهرستان‌های بهاباد، خاتم ‌و مهریز این طرح ١٠٠ درصدی اجرا شده و آمار غربالگری در  ابرکوه ٩٧.٩ ‌درصد، اردکان ٩٢ درصد، اشکذر ٩٢.٨ ‌درصد، بافق ٩٣.٤ درصد، تفت ٩٦.٨ درصد، میبد ٨٢.١ درصد و ‌یزد ٦١.٨ درصد است.

این مسوول گفت: مردم می‌توانند از طریق ثبت‌نام و خوداظهاری در سامانه سیب سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‌پزشکی، مسوولان  استان را در رابطه با طرح غربالگری یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خامسی هامانه تصریح کرد: همچنین کسانی که این امکان برای آنها میسر نیست پاسخگوی تماس ‌تلفنی سامانه ۴۰۳۰ باشند تا طرح غربالگری در استان به طور ١٠٠ درصدی انجام شود.

‌مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اجرای دقیق طرح غربالگری گفت: این طرح از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(‌ره) و با همکاری نیروهای بسیج ‌درحال انجام است.
خامسی خاطر نشان کرد: طرح تب‌سنجی در ورودی و خروجی های شهرستان‌ها از سوی جمعیت هلال احمر استان تا روز ۱۴ فروردین ماه در مبادی ورودی شهرهای استان انجام شده است.

وی گفت: تاکنون نزدیک به ۵۶۸ هزار نفر تب‌سنجی شده که از این تعداد ١٣٧٠ نفر مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داده شده و به مراکز درمانی، نقاهت‌گاه‌ها و قرنطینه‌های خانگی ارجاع داده شده‌اند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

رییس کل دادگستری خوزستان از تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو با هدف رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی خوزستان که شامگاه دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، گفت: امنیت یک مقوله بسیط و از نیازهای اساسی جامعه است. یکی از مهمترین ابعاد امنیت، امنیت اموال و دارایی مردم جامعه و بیت‌المال است. با توجه به اینکه اموال غیرمنقول سهم قابل توجهی در دارایی جامعه دارد، تامین امنیت مالکیت مردم و جامعه، به عبارتی صیانت از مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از وظایف بسیار مهم حاکمیت است.

وی ادامه داد: تثبیت مالکیت و صیانت از مالکیت، کاری حاکمیتی است و به این دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه است. اعتبار دادن به معاملات غیررسمی، مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می‌اندازد و این یک تهدید است. اگر اعتبار اسناد عادی باشد، به مالکیت اموال غیرمنقول تزلزل وارد می‌کند بنابراین برای ترویج انجام معاملات به صورت رسمی تلاش می‌شود تا از تزلزل مالکیت مردم و جامعه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با ترویج معاملات رسمی، مالکیت در جامعه تثبیت پیدا می‌کند و امروز در خوزستان شاهد هستیم که با تلاش همه مدیران استانی و فراهم کردن زمینه تثبیت مالکیت در همه عرصه‌ها، اقدامات بزرگی انجام، اختلافات برطرف و تداخلات رفع شد.

دهقانی با اشاره به تثبیت اراضی در خوزستان عنوان کرد: امروز تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی مردم در خوزستان به  70 درصد رسیده که به اندازه چهار استان است. در حوزه صدور اسناد رسمی نیز اختلافات و موانعی در استان وجود داشت که با تلاش انجام‌شده، سند بیش از 66 هزار هکتار اراضی وقفی پس از 100 سال صادر شد.

وی افزود: در عرصه ملی در خوزستان، بیش از 99 درصد یعنی 4 میلیون و 700 هزار هکتار تثبیت شده است. در حریم و بستر رودها نیز اقدامات بزرگی انجام شد که حاصل تلاش مدیران است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تالاب‌های استان سرمایه ملی هستند و برای اولین بار در کشور، سند به صورت مستقل برای تالاب‌ها صادر شد. با کمک مدیران، برای اولین بار 3 هزار و 860 هکتار از مساحت تالاب‌ها در خوزستان تثبیت شد. اعمال حق مالکیت با صدور سند مالکیت انجام می‌شود که این کار بزرگ در استان انجام شده است.  

وی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، تثبیت مالکیت در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید اهمیت دارد. اینکه سرمایه‌گذاری تثبیت مالکیت داشته باشد، قطعا موجب تقویت تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم تثبیت مالکیت را در حوزه تولید و صنعتی در خوزستان به بهترین وجه به منصه ظهور برسانیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل