Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:12:20 GMT

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۵۰۶

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در حرم شاه‌چراغ+عکس

آستان حضرت احمدبن موسی‌‌الکاظم با راه‌اندازی قرارگاه بهداشت و سلامت خدمات مختلفی در راستای مبارزه با کرونا ارائه می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس آستان مقدس حضرت احمد‌بن موسی‌الکاظم (ع) در پی شیوع ویروس کرونا اقدام به راه‌اندازی قرارگاه بهداشت و سلامت در این حرم نورانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک از جمله اقدامات این قرارگاه است که طی آن با فراهم کردن تجهیزات دوخت و دوز کارگاهی راه‌اندازی شده و روزانه هزاران ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دارالشفای این آستان مقدس باوجود تعطیلی حرم هنوز فعال است و بیماران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند. همچنین در این مرکز درمانی تست ریه با حضور پزشکان فوق تخصص به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت حج تولید شاه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه-

امیر سلیمان طاهری ، اظهار کرد: رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در روز چهارشنبه شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) با حضور مسئولان لشکری و استانی آغاز شد ..

وی افزود: در این مراسم علاوه بر رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح، فرود چتربازان را نیز خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه است.

 

طاهری به تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش در کرمانشاه پرداخت و ادامه داد: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری همایش پیاده‌روی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز در قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی عبور کرده و به عنوان یک کشور تأثیرگذار در معادلات جهانی مطرح است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور در بخش دیگری از سخنانش به رصد ۲۴ ساعته مرزهای غربی کشور اشاره و تاکید کرد: نه تنها در منطقه غرب بلکه در همه مرزهای کشور هیچ تهدیدی وجود ندارد.

 

.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری