Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، دکتر علیرضا زالی با یادآوری اجرای سیستم غربالگری ملی در تهران گفت: پیوستن به مجموعه غربالگری ملی توسط تیم بهداشت و درمان مشکلات آماری شهر تهران برطرف می‌شود.

وی با بیان این که نیروهای حوزه درمان و بهداشت خدمات ارزنده‌ای را تاکنون ارائه داده‌اند، خاطرنشان کرد: هر چه از زمان شیوع این بیماری می‌گذارد، ممارست و تجارب کادر درمان بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تصریح کرد پیوستن به مجموعه غربالگری ملی توسط تیم بهداشت و درمان و برطرف شدن مشکلات آماری که سال‌های متمادی شهر تهران با آن روبرو بود یکی دیگر از مواردی بود که دکتر زالی به آن اشاره کرد.

زالی  در ادامه از شکل گیری همکاری مستمر شهرداری تهران با معاونین امور بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف غربالگری بیماران و با همت مراقبین سلامت خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام این غربالگری در شهر تهران به ویژه افرادی که علائم بالینی خفیف داشته و نیازی به مراجعه به مراکز درمانی ندارند، بتوانیم موارد بیشتری از بیماری کووید ۱۹ را شناسایی کنیم.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با یادآوری این که اهدا پلاسمای خون بهبود یافتگان به کرونا در بیمارستان بقیه الله (عج) و مسیح دانشوری در حال انجام است، خاطر نشان کرد: این پروژه عملیاتی در حال اجراست و صرفا مستلزم اهدا پلاسما توسط بهبود یافتگان به کووید ۱۹ یک ماه پس از بهبودی است.

زالی با بیان این که میزان اثرگذاری روش کمک درمانی اهدا پلاسمای خون نیازمند مستندات بیشتر بالینی است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه این روش کمک درمانی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید است، در روزهای آینده آمار اولیه پلاسما درمانی به عنوان یک مداخله اثر بخش اجرایی شود تا بتوانیم خبرهای خوبی از نتایج امید بخش آن به مردم ارائه دهیم.​

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعطیلی ادارات کرونا کروناویروس شیوع کرونا اخبار کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان

عیسی هواسی در جریان بازدید سرزده از بیمارستان کوثر سنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های این بیمارستان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم در بخش درمان شد و گفت: ارتقای درآمد‌های حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی برای ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان حائز اهمیت است.

وی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود.

بازرس کل استان کردستان تاکید کرد: ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موراد تخلفات و سوء جریانات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان گفت: افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر موجب بهبود خدمت‌رسانی و افزایش تمرکز این عزیزان زحمتکش در انجام رسالت خطیرشان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • این جراح کوچک خون‌آشام را بشناسید
  • ثبت ۷۶۱۸ شکایت درمانی در سامانه ۱۹۰/ بررسی نبود پزشک متخصص
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم