Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:14:20 GMT

نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی دشت ورامین آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۵۹۰

نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی دشت ورامین آماده بهره برداری است

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد سعید تاجیک صبح شنبه از آمادگی نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی دشت ورامین برای ارائه خدمات در صورت لزوم خبر داد و افزود: چنانچه نیاز باشد، این نقاهتگاه آماده بهره برداری است.

وی افزود: این نقاهتگاه در دو قسمت خواهران و برادران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال آماده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: حدود ۳۳۰ میلیون ریال از این اعتبار توسط خیرین سلامت تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این نقاهتگاه با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا در سالن ورزشی این واحد واقع در پیشوا آماده شده است.

کد خبر 4891506

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید تاجیک سپاه سیدالشهدا تهران ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری شهرکرد گرگان روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

نوبخت اژدری اظهار کرد: خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی استان برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» آغاز شده و در گام نخست در راستای تحقق این شعار تعداد ۱۴۷ طرح تکمیل به بهره برداری خواهند رسید.

او خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۹۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و به میزان ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن به توان تولید استان اضافه خواهد شد.

اژدری با اشاره به رویکرد افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی استان اردبیل افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد ۲۹ طرح شرایط فنی و کارشناسی لازم برای این مهم دارا هستند که قطعا با اتمام این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و توان تولید به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

او بیان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره برداری از این پروژه کلیدی و مهم به میزان یک میلیون تن به تولید انواع محصولات کشاورزی استان اضافه خواهد شد و برای تعداد ۱۵ هزار نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

اژدری تصریح کرد: توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را نیز در سال جاری در سطح ۴۱۲ هکتار در دستور کار داریم که امیدواریم با بهره برداری از این طرح‌ها در سالجاری نیز به میزان ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزارو ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

او فعالسازی ۳۸ واحد غیر فعال و نیمه فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه گذاری برای جلب و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های الویت دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم