Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:21:43 GMT

اطلاعیه درباره بازگشایی یا تعیین ساعت کاری واحدهای صنفی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۶۶۳

اطلاعیه درباره بازگشایی یا تعیین ساعت کاری واحدهای صنفی

تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچیک از سازمان‌ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته‌ها اتخاذ نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط‌عمومی اتاق اصناف ایران در پی بازنشر اطلاعاتی کذب در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعیین ساعت کاری برخی رسته‌های صنفی در روزهای اعلام کرد: حسب پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچیک از سازمان‌ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته‌ها اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان‌های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم‌های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌دانند.

به همین جهت هرگونه بازنشری تأییدی این خبر مصداق بارز شیطنت رسانه‌ای و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذیربط خواهد بود.

گفتنی است طبق آخرین تصمیم‌های اخذ شده هرگونه اطلاع‌رسانی در حوزه اصناف تنها از طریق درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران صورت خواهد گرفت و دیگر اخبار منتشرشده از سوی دیگر شبکه‌های خبری فاقد وجاهت رسمی خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعات کاری تعیین ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند