Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بستانی گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در قصرقند به 35 درجه سلسیوس رسید و گرمترین شهر استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بستانی سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: در شبانه روز گذشته دمای هوا در 13 شهر سیستان و بلوچستان به بیش از 30 درجه سلسیوس رسید که گرمترین دما با میزان 35 درجه سلسیوس در شهر قصرقند ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته قصرقند بعد از پارسیان در استان هرمزگان، دومین شهر گرم کشور بوده است، افزود: راسک با دمای 34.4 درجه سلسیوس نیز جزو گرمترین شهرهای کشور بوده است.

سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی انتظار می رود در ادامه این هفته دمای هوا در برخی نقاط نیمه جنوبی استان مانند قصرقند و راسک به 38 درجه سلسیوس نیز می رسد.

بستانی اضافه کرد: نخستین دمای 40 درجه و بیشتر سال گذشته روز نخست اردیبهشت سال گذشته در سه شهر زرآباد، نیکشهر و قصرقند ثبت شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های جوی پیش بینی می شود تا یکشنبه افزایش دما و گرمای هوا در سطح استان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای سرد در خراسان رضوی

تین نیوز

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد که از روز گذشته موجب کاهش محسوس دما در این استان شده تا فردا، یازدهم فروردین ماه در خراسان رضوی ماندگار است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، زهرا آهنگرزاده درباره وضعیت جوی و آب و هوای استان خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به چند روز گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش یافته است که  همچنان روند کاهشی دما ادامه دارد.

آهنگرزاده تصریح کرد: بارش باران در شبانه روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته است که شهرستان های کاشمر، فریمان و مشهد بیشترین بارش ها را در میان ایستگاههای هواشناسی به ثبت رسانده اند.

وی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی جنوبی استان از دیگر پدیده های جوی بوده است، شب گذشته شهرستان بردسکن با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و «فیض آباد» تربت حیدریه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۳ درجه را ثبت کرده است.

اهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است، طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز دمای این کلانشهر بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی باد و باران در روز ۱۳ فروردین/ دمای اصفهان کاهش می‌یابد
  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوای استان همدان
  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد