Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده اظهار داشت: آموزش های کلاسی و حضوری نیمه دوم سال ۱۳۹۸ دوره های سوادآموزی تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفت و این سازمان برای به حداقل رساندن این آسیب، روش های مختلفی از جمله آموزش از فضای مجازی و رسانه های ملی و استانی به کارگرفت.

وی از ابتکارات آموزش دهندگان در برقراری ارتباط با سوادآموزان خود و اتخاذ تصمیم در نحوه اداره ادامه آموزش کلاس های سوادآموزی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش به تشریح اولویت ها و سیاست های سوادآموزی پرداخت و گفت: همه مدیران کل آموزش و پرورش استان ها به همران معاونین خود متناسب با این سیاست ها، برنامه عملیاتی معاونت سوادآموزی استان را تهیه و پس از توافق با این سازمان و بودجه ریزی عملیاتی، اجرایی کنند.

محمدزاده تدوین و اجرای برنامه عمل سالانه ستادی و استانی در چارچوب سیاست های ابلاغی، توسعه سوادآموزی با بهره برداری از محتوای دیجیتالی و آموزش از طریق تبلت و نرم افزارهای آموزشی و اجرای  برنامه سوادآموزی  سه سطحی  و حمایت ازطرح های شتاب بخشی محلی و منطقه ای در سوادآموزی را از مهم ترین سیاست های سازمان نهضت سواد آموزی در سال ۹۹ عنوان کرد.

وی با یادآوری اهمیت پیگیری تصویب و استقرار مرحله دوم نظام آموزش بزرگسالان افزود: پیگیری و تصویب لایحه الزامی شدن آموزش عمومی درگروه سنی کمتر از ۳۰ سال از طریق دولت و مجلس محترم شورای  اسلامی نیز در سال ۹۹ باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان نهضت سواد آموزی افزود: پژوهش و توسعه فناوری های نوین در آموزش، تدریس و رویه های اداری، پشتیبانی و به روز آوری سامانه سوادآموزی، پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد و اطلاعات آموزش دهندگان و ترغیب و تنویر افکار عمومی و حساس سازی جامعه و عوامل سهیم و موثر در همکاری از دیگر اولویت های سازمان نهضت سواد آموزی است.

محمدزاده به توسعه و تقویت مراکز یادگیری محلی اشاره کرد و گفت: آموزش و ارتقای سطح فرهنگ اسلامی و عمومی گروه های هدف،  ارتقای توانمندی نیروی انسانی شاغل درحوزه سوادآموزی،  کیفیت بخشی وتقویت نظارت بر فرآیند ثبت نام، آموزش، سنجش وارزشیابی تحصیلی و مدیریت بهینه و افزایش بهره وری منابع و مصارف مالی و تقویت مشارکت موسسات و بخش های غیر دولتی و نهادهای بین المللی مورد توجه سازمان نهضت سواد آموزی قرار می گیرد.

برچسب‌ها مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان سازمان نهضت سواد آموزی سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از هزار نفر از دوره های آموزشی صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی افزود: در سال گذشته هزار و ۱۰۰ نفر آموزش کوتاه‌مدت عمومی صنایع‌دستی را در رشته‌های مزیت‌دار استان از جمله حوله‌بافی، تراش سنگ، پخل‌بافی، خراطی سنتی، سوزن‌دوزی، گلیم بافی، پلاس بافی و سفال و سرامیک فرا گرفتند.

وی گفت: همچنین ۱۸۰ نفرنیز در رشته‌های کوتاه‌مدت تخصصی از جمله حوله بافی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آموزش دیدند.

دیگر خبرها

  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • بهره مندی بیش از هزار نفر از دوره های آموزشی صنایع دستی