Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:50:12 GMT

پاشازاده: از سعادتمند خوب شنیده ام

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۹۶۷

پاشازاده: از سعادتمند خوب شنیده ام

کاپیتان پیشین آبی پوشان با مثبت ارزیابی کردن تحولات اخیر این تیم گفت: همین که بعد از مدتها به جای سرپرست این باشگاه صاحب مدیرعامل شده، اتفاق خوبی است.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده اظهار داشت: سعادتمند را از نزدیک نمی‌شناسم اما مطالب خوبی در باره او شنیدم و تصورم این است که او گزینه مناسبی برای این پست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته باشگاه ما مدت زیادی بود فاقد مدیرعامل بود و به صورت سرپرستی اداره می‌شد و همین که بالاخره به جای سرپرست یک مدیرعامل کار را در دست می‌گیرد باید این را اتفاق خوبی دانست. به خصوص که این مدیرعامل از بدنه وزارت ورزش است و می‌توان امیدوار بود با حضور او بسیاری از مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش پاشازاده به حضورش در استقلال

کاپیتان پیشین آبی پوشان با مثبت ارزیابی کردن این تغییرات ادامه داد: البته در این روزها که فوتبال در دنیا تعطیل است، نمی‌توان قضاوت دقیقی در مورد این تحولات داشت اما باید خوشبینانه نگاه کرد و به آینده امیدوار بود.

پاشازاده تصریح کرد: امیدوارم حالا که هم مدیرعامل مشخص شده و هم تیم دارای یک سرمربی جوان، با انگیزه و از خانواده استقلال است، همه هواداران و پیشکسوتان هم پشت تیم باشند و هوای آن را داشته باشند تا بتوان آینده‌ای روشن برای آن ترسیم کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید استقلال مهدی پاشازاده احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان ایغوز۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دقایقی قبل، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.

منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهونیستی با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد. پهپادها دقیقا به هدف اصابت کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.

کد خبر 6086679

دیگر خبرها

  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال