Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@01:54:57 GMT

۹۹ درصد مردم آستارا غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۰۱۲

۹۹ درصد مردم آستارا غربالگری شدند

عباسی گفت: ۹۹ درصد مردم آستارا در غربالگری بیماری کرونا پوشش داده شدند.

«نظام عباسی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: ۹۹ درصد مردم شهرستان آستارا در طرح غربالگری بیماری کرونا ویروس پوشش داده شدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا به اجرای به موقع طرح غربالگری بیماری کرونا ویروس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به دلیل اجرای به موقع و خوب این طرح، رتبه نخست گیلان را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به مشارکت کارکنان مراکز بهداشت و درمان، بهورزان، مراقبان سلامت و نیروهای بسیج در اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا ویروس خاطرنشان کرد: این طرح با استفاده از سامانه بیماریابی موسوم به (سیب) در سراسر کشور اجرا می شود.

 

عباسی اجرای این طرح را در شناساییی بیماران و قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس موثر عنوان کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا اضافه کرد: بخشی از تجهیزات و امکانات حوزه پزشکی و درمانی بندر آستارا با پیگیری و تلاش ها تامین شد و اکنون در این رابطه دغدغه ای وجود ندارد.

 

عباسی گفت: کنترل ترددها، رعایت توصیه های بهداشتی، کاهش ارتباطات اجتماعی و ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک می کند و از مردم خواهشمندیم به همین منظور اصول و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس غربالگری رتبه نخست بندر آستارا غربالگری بیماری کرونا بهداشت و درمان بندر آستارا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین شهرستان آستارا با هدف حمایت از بانوان و زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با ۱۸ غرفه در زمینه تولیدات هنری، گیاهی، غذایی نظیر چرم، چوب، گل و گیاه، سبزی و میوه خشک، سازه‌های هنری، کیک و شیرینی، رب‌های خانگی و نان محلی از ایام نوروز ۱۴۰۳ با مشارکت شهرداری دایر شده و ادامه دارد.

با برگزاری این بازارچه بانوان می‌توانند محصولات خود را به فروش رسانده و از حمایت مردم برخوردار شوند.

استقبال مردم از این بازارچه تاکنون بسیار خوب بوده و نیازمند همکاری مسؤولان است تا بتوان فضای دائمی را دایر کرد که این بانوان بتوانند در آن به صورت دائم مستقر باشند و محصولات خود را به بهترین نحو به فروش برسانند.

کد خبر 6081338

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم