Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ساجید ساجیداف رئیس فدراسیون کشتی جمهوری داغستان روسیه در گفت و گو با یک سایت روس گفت: تعویق المپیک اجتناب ناپذیر بود چراکه حفظ سلامتی مردم در اولویت قرار دارد و زندگی انسان ها با ارزش ترین چیز است.

وی ادامه داد: اکنون وظیفه ما این است که افراد مبتلا شده به این ویروس را نجات دهیم و از خانواده های خود در برابر این ویروس محافظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده 2 مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در روسیه، تمامی مسابقات لغو شده است، ورزشکاران ما از این موضوع ناراحت هستند اما شرایط را نیز کاملا درک می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یکسال تا برگزاری رقابت های المپیک وقت داریم و رقابت های قهرمانی روسیه نیز به تعویق افتاده است. تمامی کشتی گیران شانس حضور در بازی های المپیک را خواهند داشت و رقابت های آتی نفرات منتخب ما برای حضور در المپیک را مشخص خواهد کرد.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی سالن های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده و کشتی گیران نمی توانند تمرینات خود را ادامه دهند به آن ها توصیه کرده ایم به هر نحو ممکن آمادگی خود را حفظ کنید، در خانه بمانید و در اجتماعات شرکت نکنید، بهداشت فردی و نکات ایمنی را رعایت کنید و به توصیه پزشکان در این مورد گوش دهید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و کشور‌های آسیایی برای حضور در مسابقات کار کرده بودند و شرایط خوبی داشتند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید اسماعیلی با قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا به عنوان یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی‌ می‌تواند برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کند.
سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که سعید اسماعیلی پدیده کشتی فرنگی با قهرمانی در وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۴ آسیا ضمن تداوم موفقیت‌هایش توانست خودش را در مسیر حضور بازی‌های المپیک پاریس قرار دهد، به طوری که بر اساس تصمیم کادر فنی او باید با محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان در یک رقابت که هنوز جزئیاتش مشخص نشده برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کند.
سعید اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا ضمن ابراز خرسندی از شاد کردن دل مردم، گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و خدا را شکر که توانستم در هر ۴ کشتی پیروز شوم و به فینال مسابقات برسم. کشور‌های آسیایی به حق برای حضور در مسابقات کار کرده بودند و شرایط خوبی داشتند.
قهرمان نوجوانان و جوانان جهان ضمن قدردانی از مربیانش، کادر فنی و فدراسیون کشتی، مدالش را به روح پسرعمویش تقدیم کرد و افزود: خوشحالم که توانستم در دیدار پایانی مقابل رازاک بیشیکیف کشتی‌گیر کشور میزبان پیروز شوم. می‌دانستم حریفان روی کنده خواهند رفت، به همین دلیل روی اجرای فن کنده فرنگی به خوبی کار کرده بودم.
اسماعیلی در پایان با بیان اینکه حریفانش کشتی‌گیران خوبی بودند، یادآور شد: در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کردم و در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست دادم و به مرحله نیمه نهایی راه یافتم، دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسیدم و راهی دیدار فینال شدم. در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست دادم و طلایی شدم.

دیگر خبرها

  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک