Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا در اروپا اکثر رقابت‌های فوتبال در این قاره لغو شد. برخی از تیم‌های اروپایی به دلیل مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنان خود، آن‌ها را قرنطینه کردند.

یک رسانه خارجی در طرحی جالب از لباس کرونایی برخی از تیم‌های مطرح فوتبال اروپا رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای فوتبال فوتبال اروپا ویروس کرونا حاشیه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان

 سیدسروش طباطبایی‌پور در همشهری آنلاین نوشت: راهول ساگر، بنیانگذار این اسکناس قیمتی، این خبر را با هیجان در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت؛ خبری که در مدتی کوتاه، ده‌ها میلیون نفر از آن بازدید کردند. البته این اسکناس، بیشتر جنبه یک سوغاتی ارزشمند را دارد و قرار نیست به‌عنوان پول رایج و قانونی رد و بدل شود، اما با گفته ساگر، یاد این سرزمین را در دل مسافران آن تا ابد زنده نگه می‌دارد.

اما خاص‌ترین اسکناس‌ها، برای کدام کشورهاست و کدام ویژگی‌ها، آنها را خاص کرده است؟

دلار عمودی

بیشتر کشور‌های جهان، اسکناس‌های خود را به شکل افقی منتشر کرده‌اند، اما «برمودا»، یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان در اقیانوس اطلس شمالی است که اسکناس‌های ۲‌دلاری‌اش، عمودی است که بر یک روی آن، مرغی خوشرنگ جا خوش کرده است.


اسکناس پانچ‌شده

«موبوتو سسه سوکو»، دیکتاتور زئیری، بعد از ۳۲سال حکومت در سال‌۱۹۹۷ میلادی سرنگون شد و حکومت جدید که به نام جمهوری دمکراتیک کنگو شناخته می‌شود، از نظر اقتصادی، در شرایطی دشوار قرار گرفت و قرار شد در مدتی کوتاه، از همان اسکناس‌های قبلی استفاده کنند؛ اما چهره دیکتاتور منفورشان را روی اسکناس‌ها، باید چه می‌کردند؟ بهترین راه پانچ این اسکناس‌ها و حذف دیکتاتور بود.


اسکناس ضدآب

اسکناس‌های ۵دلاری استرالیا، قابل شست‌وشوست و تقریبا غیرممکن است پاره شود؛ پس شاید مردم استرالیا، تمیزترین پول جهان را توی جیبشان دارند. شفاف‌بودن بخش‌هایی از این اسکناس، آن را خاص‌تر هم کرده است.


اسکناس محیط‌زیستی

در کشور آفریقای جنوبی، به‌جای تصاویر سیاستمداران، دانشمندان و هنرمندان، طرح‌هایی از شیر، فیل، کرگدن، بوفالو و پلنگ روی برخی از اسکناس‌هایشان نقش بسته و تصویر این حیوان‌های بزرگ، توجه علاقه‌مندان به محیط‌زیست را به‌خود جلب کرده است.


اسکناس دمکراتیک

طرح این اسکناس ۲۵۰ گیلدر هلندی، قبل از انتشار، به همه‌پرسی گذاشته شد و ۹۷‌درصد مردم هلند، آن را پسندیدند؛ اسکناسی با طرح فانوس دریایی و نقشه جهان که به همین دلیل، شاید یکی از محبوب‌ترین اسکناس‌های جهان است.

 

tags # قیمت دلار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • وبگاه بین المللی تحریم علمی رژیم صهیونیستی رونمایی شد
  • بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن