Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@11:54:39 GMT

مراقب سهمیه ۳۶۰ لیتر بنزین باشید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۲۱۰

مراقب سهمیه ۳۶۰ لیتر بنزین باشید

خبرگزاری ایسنا: مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت‌های سوخت قابلیت ذخیره ۳۶۰ لیتر بنزین را دارند که با این حساب اگر فردی از ابتدای زمان سهمیه‌بندی از سهمیه‌اش استفاده نکرده باشد، سهمیه اردیبهشت‌ماه به آن فرد تعلق نمی‌گیرد.

شهرام رضایی در گفتگو با ایسنا، با بیان این‌که سقف تعریف شده برای کارت‌های سوخت ۳۶۰ لیتر است، اظهار کرد: به طور مثال اگر شخصی از زمان شروع طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون تنها ۱۰ لیتر از سهمیه خود را استفاده کرده باشد، در اردیبهشت ماه فقط ۱۰ لیتر برای آن فرد شارژ میشود و ۵۰ لیتر باقی سوخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که تاکنون برای کارت سوخت چنین سیستم و مکانیزمی تعریف شده است، تصریح کرد: اگر قرار باشد تغییری حاصل و این ۳۶۰ لیتر به ۴۲۰ لیتر افزایش یابد و سهمیه اردیبهشت ماه نیز در آن ذخیره شود، به مصوبه هیات دولت نیاز است.

به گفته مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی پخش تنها مجری است و قاعدتا در این دو هفته درباره این مساله بحث خواهد شد و منفی یا مثبت بودن این مساله را اطلاعرسانی خواهیم کرد، اما تاکنون تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نشده است.

به گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودرو‌های شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سهمیه بنزین کارت سوخت خودروهای شخصی ۳۶۰ لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ سلطانی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ سلطانی در پایان از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین