Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بسیج دانشجویی جوادلائمه(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر گفت: «بسیجیان این واحد دانشگاهی معابر و مجتمع‌های مسکونی این شهرستان را در چند نوبت ضدعفونی و گندزدایی کردند.»

محمدامین یزدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خمینی‌شهر درباره اقدامات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی برای مقابله با کرونا اظهار کرد: «با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات جهادی و حضور جهادگرانه در مقابله با این ویروس، قرارگاه جهادی شهیدحسن باقری بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی عرصه‌های مختلف و متنوعی را برای حضور و خدمت رسانی مورد بررسی قرار داد و در سه مورد اقدامات عملی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «از عرصه‌هایی که به‌شدت در ابتدای شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرارگاه قرار گرفت، تولید ماسک بود که موردنیاز کادر درمان و مردم قرار داشت؛ بنابراین قرارگاه شهید حسن باقری با همکاری سپاه ناحیه خمینی شهر در تولید و بسته‌بندی این محصول همکاری کرد و در نتیجه، روزانه 2 هزارماسک به همت شرکت بهیارصنعت سپاهان تولید شد.»

 

فرمانده بسیج دانشجویی جوادلائمه(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اقدام دیگر این قرارگاه را ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان خمینی شهر عنوان کرد و گفت: «علاوه بر این  مجتمع‌های مسکونی این شهرستان نیز در چند نوبت ضد عفونی شد.»

یزدانی اقدام دیگر قرارگاه شهیدحسن باقری را توزیع بسته‌هایی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک بین مردم مناطق کم برخوردار شهرستان خمینی شهر برشمرد و عنوان کرد: «در کنار این اقدامات، همکاری دانشجویان بسیجی رشته مشاوره این دانشگاه در امیدبخشی، آگاهی بخشی و مشاوره دانش‌آموزان ساکن این مناطق باعث دلگرمی خانواده‌ها و افراد ساکن در این مناطق شد.»

به گزارش آنا، با همت بسیجیان جهادگر قرارگاه شهید حسن باقری تا ریشه کن شدن قطعی و حتمی این ویروس منحوس، اقدامات جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی بسیج دانشجویی خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد