Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@20:01:11 GMT

ادغام بسته معیشتی و یارانه برای همیشه منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۲۷۴

ادغام بسته معیشتی و یارانه برای همیشه منتفی شد

به گزارش اقتصادآنلاین ، حسین میرزایی سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ، درباره ادغام بسته معیشتی و یارانه در سال ۹۹، اظهار کرد: ادغام یارانه و بسته معیشتی در سال ۹۹ امکان پذیر نیست.

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: استدلالی از سوی مجلس شورای اسلامی مطرح شد مبنی بر اینکه یارانه و بسته معیشتی ادغام و مبلغ آن ۷۲ هزار تومان شود، اما این کار به ضرر ۶۰ میلیون نیازمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ادغام بسته معیشتی و یارانه و تعلق این مبلغ به تمام افراد نقض هدفمندی بود، گفت: طی جلسات برگزار شده، این موضوع در کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه به طور قطعی لغو شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسین میرزایی کمک معیشتی یارانه معیشتی کمک هزینه معیشتی یارانه معیشتی واریز کمک معیشتی دولت ثبت نام کمک معیشتی سایت کمک معیشتی سامانه کمک معیشتی کد کمک معیشتی کمک معیشتی دولت به مردم اعتراض به کمک معیشتی پیگیری کمک معیشتی ثبت نام کمک هزینه معیشتی ثبت نام معیشتی یارانه یارانه معیشتی اعتراض سامانه یارانه معیشتی سایت یارانه معیشتی یارانه حمایتی معیشتی یارانه معیشتی دولت واریز کمک معیشتی اسفند واریز یارانه معیشتی اسفند واریز کمک معیشتی فروردین واریز یارانه معیشتی فروردین یارانه معیشتی فروردین ماه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند. 

این طرح برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در تمام استان‌های کشور در حال اجرایی شدن است.
مادران مشمول طرح یسنا می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل: لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات، سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل: پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خریداری کنند.
مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از این که آیا مشمول طرح هستند یا خیر؛ می‌توانند به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.
اجرای این طرح از روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و مشمولان آن می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی، خرید خود را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان