Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:04:31 GMT

تامین روشنایی مراکز درمانی اولویت صنعت برق کرمان است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۳۰۱

تامین روشنایی مراکز درمانی اولویت صنعت برق کرمان است

محمود شهلا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال جدید افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مشترکان،   سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ به‌ صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان شمال استان کرمان است.

وی تصریح کرد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان است و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و مراجعه نکردن حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستان ها را در شرایط کنونی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض از سال های گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری از چند سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاه های الکترونیکی تمام بانک ها فراهم بوده و همچنین با اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت (قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین تمام اپلیکیشن های خدمات بانکی می توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد و غیره را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

شهبا با بیان اینکه امکان ارائه کلیه خدمات مرتبط با فعالیت های  این شرکت در مدیریت های شهرستان ها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است تصریح کرد: مشترکان گرامی می توانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.Nked.Co.ir از این خدمات بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده ایم تاشهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به تمامی خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: مشترکان برق در شمال استان به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به تلاش های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده کنند.

وی افزود: در تمام ایام نوروزو این شرایط حساس بیماری فراگیر، اکیپ های کشیک در تلاش هستند تا پایداری شبکه های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ کنند و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی لازم است اینگونه مشترکان حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل‌های اضطراری خود، اقدام کنند.
وی با اشاره به پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار افزود: ما به عنوان خادم ملت درصنعت برق در مبارزه با بیماری کرونا در کنار فعالان نظام سلامت کشور هستیم.

وی به تلاش شبانه روزی همکاران توزیع برق درایام نوروز اشاره کرد و گفت: تامین برق و روشنایی برای ایستگاه پایش سلامت هلال احمر در سطح شمال استان از دیگر فعالیت های اموراتفاقات برق بوده است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان شركت‌ توزيع نيروی برق بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان شركت توزيع نيروی برق بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرمان شركت توزيع نيروی برق بهداشت و سلامت شمال استان کرمان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته، سوم اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک ازتوسط سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۷ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی